⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس, بک گراند عکس کودک, دانلود ویژه

پس زمینه جدید عکس برای کودک و نوزاد

پس زمینه جدید عکس برای کودک و نوزاد در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی ، تعدادی بک گراند جدید و جذاب برای طراحی عکس های کودک و نوزاد قرار داده ایم که مناسب طراحی و چاپ عکس تا ۳۰ در ۴۰ سانتی متر ، می باشد، این بک گراند ها را برای شاسی عکس نیز میتوانید استفاده کنید و در طراحی عکس مهد کودک و مدارس نیز کاربرد دارد.

کد محصول :۳۸۰۰

تعداد و فرمت : ۱۰ بکگراند با کیفیت عالی برای کودک و نوزاد با فرمت jpg و کیفیت عالی

قابل چاپ تا ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتی متر

 پس زمینه جدید عکس برای کودک و نوزاد

بک گراند پیانو ، پس زمینه دکور کریسمس که برای طراحی عکس های کریسمس کودک می توانید از آن استفاده کنید.

پس زمینه جدید عکس برای کودک و نوزاد

بک گراند صندلی سفید آتلیه ای ، چراغ ، شمعدان ، ستون آتلیه ، وایتروم ، برای طراحی عکس های کودک ، اسپرت و …

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gifبرای مشاهده ی تمامی نمونه بک گراند های این پک اینجا کلیک کنید

برای دانلود در ازای پرداخت این بک گراند های jpg با کیفیت عالی ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ، لینک دانلود را بصورت اتوماتیک ، در ایمیلتان دریافت نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

پس زمینه جدید عکس برای کودک و نوزاد

نمونه ای از طراحی عکس کودک با این بک گراند زیبای تولد ، با پس زمینه ی استند لاو love و آویز قلب های پارچه ای زیبا را در تصویر بالا مشاهده می کنید. دیوار این دکور زیبا بصورت دیوار آجری سفید است و برای جایگزین کردن عکس کودک و نوزاد مناسب می باشد.

پس زمینه جدید عکس برای کودک و نوزاد

نمونه ی طراحی با بک گراند کریسمس و درخت کریسمس برای طراحی عکس های آتلیه ای کودک ، اسپرت و … را در عکس بالا می توانید مشاهده کنید و برای طراحی ایده بگیرید ، همچنین در انتهای پست ، امکان خرید دانلودی این مجموعه بک گراند وجود دارد که پس از پرداخت مبلغ این مجموعه فون آتلیه ای ، لینک دانلود به ایمیل شما می آید و می توانید دانلود کنید.

طراحی عکس آتلیه ای نوزاد در بک گراند زیبای شمعدان و گل و پرده با حفظ سایه ها و بصورت کاملا طبیعی امکان پذیر است، و نیازی به چینش دکور های گران و جاگیر در آتلیه خود ندارید. در بک گراند کودکانه ای که در عکس بالا مشاهده میکنید، براحتی میتوانید عکس کودک را در بکگراند جایگزین کرده و بخشی از پرده را برش بزنید و در لایه ی بالایی عکس کودک قرار دهید، تا در عکس خود حالت پرسپکتیو ایجاد کنید و به بیننده القا شود که سوژه ی کودک در بخشی  عقب تر از پرده قرار گرفته است. از این بک گراند برای طراحی عکس نوروز و بهار کودکانه نیز میتوانید استفاده نمایید.

پس زمینه جدید عکس برای کودک و نوزاد

پس زمینه ی شمعدان یا چراغ در وایت روم ، دکور وایت روم عکاسی ، برای طراحی عکس های حرفه ای آتلیه ای

بدون نیاز به چینش دکور های گران و جاگیر ، میتوانید عکسی زیبا و حرفه ای را به مشتریان خود ارائه کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.