⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, تصاویر دوربر شده, دانلود ویژه

عکس با کیفیت بادکنک برای طراحی عکس کودک را در این مطلب در ۶۰ عدد عکس مختلف و متنوع آماده کرده ایم. این عکس های با کیفیت بادکنک ها همچنین مناسب طراحی عکس های تولد کودک نیز می باشند. بادکنک هایی که در این مجموعه جمع اوری شده ، در رنگ های مختلف و تعداد مختلف هستند و نیازی به دوربری ندارند.

با توجه به اینکه فرمت این بادکنک ها، پی ان جی می باشد، بصورت دوربر شده و کاملا آماده در اختیار شما قرار می گیرند و براحتی با کشیدن عکس بادکنک روی عکس کودک، میتوانید عکس کودک خود را به زیبایی طراحی کنید.

همچنین میتوانید عکس های تولد کودک را نیز با این بادکنک ها تزیین نمایید و در عکس های طبیعت نیز از این بادکنک ها استفاده کنید.

کد محصول : ۳۸۱۷

تعداد و فرمت : بیش از ۵۰ فایل با کیفیت با فرمت png دوربر شده و آماده طراحیعکس با کیفیت بادکنک برای طراحی عکس کودک

 

عکس با کیفیت بادکنک برای طراحی عکس کودک

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gifبرای مشاهده ی تمامی نمونه بک گراند های این پک اینجا کلیک کنید

برای دانلود در ازای پرداخت این بادکنک های دوربر شده ی png با کیفیت ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ، لینک دانلود را بصورت اتوماتیک ، در ایمیلتان دریافت نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

  عکس با کیفیت بادکنک برای طراحی عکس کودک

همانطور که تصویر بالا نیز مشاهده میکنید ، تمامی بادکنک ها بصورت دوربر شده هستند و کاملا آماده طراحی عکس های آتلیه ای و عکس کودک در طبیعت و … می باشند.

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.