⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند عکس, بک گراند لایه باز, بک گراند و فون نوروز, دانلود ویژه

دانلود دکور هفت سین لایه باز بشکل طبیعی

دانلود دکور هفت سین لایه باز بشکل طبیعی و واقعی را در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی ، جهت خرید دانلودی آماده کرده ایم. این دکور چیده شده ی هفت سین با تمام ملزومات سفره هفت سین از جمله سبزه ، سیب ، سیر ، سرکه ، ماهی ، ساعت ، گلدان و آینه طراحی شده و سفره هفت سین از بکگراند دیوار سفید جداست و می توانید به راحتی عکس کودک خود را در این سفره هفت سین در پشت سفره قرار داده و طراحی کنید.

همچنین سال نود و نه نیز در این سفره با استفاده از بادکنک های عددی قرمز رنگ عدد، در سفره قرار داده شده که قابلیت حذف دارد و در لایه ی جدا قرار گرفته است.

شما این بک گراند زیبا را برای طراحی عکس های سال ۱۴۰۰ نیز میتوانید استفاده کنید. طراحی با این بک گراند زیبای نوروز بسیار آسان می باشد و برای قرار دادن عکس کودک در پشت سفره با توجه به اینکه سفره از بکگراند جداست ، براحتی میتوانید این کار را انجام دهید و عکس کودک را طراحی کنید. سفره هفت سین ، دکور آتلیه ایرانی ، بک گراند آتلیه ایرانی ، بک گراند هفت سین ، بک گراند عکس هفت سین ، بک گراند عکس آتلیه ایرانی ، بک گراند ایرانی

کد محصول : ۳۸۲۰

یک فایل پی اس دی PSD دکور سفره ی هفت سین در ابعاد ۳۰ در ۴۵ سانتی متر و کیفیت عالی

 

بک گراند هفت سین لایه باز

دانلود دکور هفت سین پی اس دی

برای دانلود این دکور پی اس دی نوروز و سفره هفت سین ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و اطلاعات مورد نیاز مثل آدرس ایمیل خود را بادقت و صحیح وارد کنید.

لینک دانلود پس از پرداخت به شما نمایش داده می شود ضمن آنکه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. شماره همراه خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید.

 

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.