⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند لایه باز, دانلود فون کودک, دانلود ویژه

دانلود بک گراند دندونی با دکور طبیعی دندان و صندلی مخصوص کودک در آتلیه را در این بخش از سایت پی اس دی ها ، آماده کرده ایم. این بک گراند زیبا و پی اس دی ، بصورت لایه لایه طراحی شده و دکور دندان ، بادکنک طلایی ستاره ، مبل آتلیه ، و همچنین ریسه ی جشن از بک گراند جداست و قابل جابجایی می باشند. شما براحتی میتوانید عکس کودک خود را بصورت ایستاده در کنار مبل آتلیه قرار دهید و یا در کنار دکور دندان طراحی نمایید.

همچنین مانند نمونه ای که در عکس زیر مشاهده می کنید میتوانید عکس کودک خود را روی مبل آتلیه بصورت نشسته ، طراحی کنید. ( بک گراند دندونی پسرانه – بک گراند دندونی دخترانه )

کد محصول : ۳۸۲۲

یک عدد فایل لایه باز جشن دندونی کودک با کیفیت عالی و در ابعاد ۲۰ در ۲۵

دانلود بک گراند دندونی با دکور طبیعی

دانلود بک گراند دندونی با دکور طبیعی

به جای تهیه ی انواع دکور با قیمت های بسیار بالا برای آتلیه میتوانید با دانلود این بک گراند با کیفیت عالی که بصورت دکور آتلیه جشن دندونی طراحی کرده ایم، و طراحی عکس هایتان در آتلیه ، در هزینه های خود در حد بسیار زیادی صرفه جویی کنید.

برای دانلود در ازای پرداخت این بک گراند psd با کیفیت عالی ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ، لینک دانلود را در یافت نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

دانلود بک گراند دندونی با دکور طبیعی

دانلود بک گراند دندونی با دکور طبیعی

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.