⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, آلبوم دیجیتال عروس, البوم ایتالیایی کودک, بک گراند لایه باز, دانلود فون کودک, دانلود ویژه

دانلود آلبوم پی اس دی کودک در ابعاد ۳۰ در ۶۰ را در این مطلب آماده کرده ایم که شامل فریم های آماده جهت چینش عکس کودک و نوزاد است. این آلبوم زیبا که در ادامه می بینید، در هر پی اس دی دو بخش پسرانه و دخترانه دارد که فریم آبی رنگ برای عکس های پسرانه ، و فریم های صورتی رنگ برای عکس های دخترانه طراحی شده است.

کد محصول :۳۸۴۹

تعداد و فرمت : ۱۱ فایل لایه باز چینش عکس نوزاد و کودک PSD 

شامل ۱۱ فون دخترانه و ۱۱ فون پسرانه

در ابعاد ۳۰ در ۶۰ سانتی متر

دانلود آلبوم پی اس دی کودک

برای مشاهده ی اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به ادامه مطلب مراجعه و حتما ادامه مطلب را مطالعه کنید.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gifنمونه های کامل این پک را با کلیک روی این لینک میتوانید مشاهده کنید.

برای دریافت این محصول روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از کامل کردن بخش اطلاعات، دکمه خرید را فشار دهید. پس از پرداخت آنلاین مبلغ این محصول ، بلافاصله بصورت اتوماتیک به سایت برگشت میخورید و لینک دانلود به شما نمایش داده می شود. همچنین لینک دانلود بصورت اتوماتیک به ایمیل شما نیز ارسال میشود. این لینک دانلود تا ۷۰ ساعت ، به شما امکان دانلود محصول را میدهد.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

 

دانلود آلبوم پی اس دی کودک

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید ، در این پک آلبوم دیجیتال کودک ، ۱۱ فون لایه باز چینش عکس نوزاد در این پک وجود دارد که شامل فون های پسرانه و دخترانه می باشد.

دانلود آلبوم پی اس دی کودک

نمونه ی طراحی شده توسط این فون لایه باز برای عکس کودک را در تصویر بالا مشاهده میکنید.

دانلود آلبوم پی اس دی کودک

یک نمونه طراحی شده عکس نوزاد را در تصویر بالا مشاهده میکنید.

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.