⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند عکس کودک, جشن عبادت و تکلیف, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

دانلود بک گراند ماه رمضان و جشن تکلیف با نمای تیره و پس زمینه چراغ را برای شما در این مطلب اماده کرده ایم. این بک گراند مناسب طراحی عکس برای ماه مبارک رمضان و همچنین طراحی عکس جشن عبادت و تکلیف دانش اموزان مدرسه می باشد. تمامی لایه ها از بکگراند جداست ولی چراغ از بکگراند جدا نیست.

پروانه ها ، قرآن و رحل ، ماه ، بوکه ها و نقاط نورانی و اسلیمی ها از بک گراند جدا می باشند. همچنین متن قرار گرفته در این فون جشن عبادت و بک گراند رمضان ، از بک گراند جداست و قابل ادیت و حذف می باشد.

کد محصول : ۳۸۳۷

تعداد و فرمت : ۱ بک گراند لایه باز در ابعاد ۳۰ در ۴۰ و فرمت psd

 

دانلود بک گراند ماه رمضان و جشن تکلیف

جهت دریافت و دانلود ۱ فون پی اس دی جشن عبادت ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ، لینک دانلود را بصورت اتوماتیک ، در ایمیلتان دریافت نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

جشن تکلیف یکی از مراسم مذهبی دین یهودیت و دین اسلام است که برای دختران و پسران یهودی و مسلمانی که به سن تکلیف رسیده‌اند، به اجرا در می‌آید.
بر اساس دستورهای دینی، دختران و پسران مسلمان که این آئین مذهبی برای آن‌ها به اجرا در می‌آید، مکلّف نامیده می‌شوند و می‌بایست واجبات دین اسلام را انجام داده و از محرمات (آنچه خداوند ممنوع دانسته) دوری بجویند. افرادی که به سن تکلیف رسیده‌اند، موظف هستند که نسبت به فراگیری احکام دینی نیز اقدام نمایند. دین اسلام، انجام جشن تکلیف را در خصوص دختران و پسرانی که بجز سن، سایر شرایط تکلیف را احراز نکنند، واجب نمی‌داند. ۴ شرط اصلی که لازمه مکلف دانستن فرد است، عبارتند از: بلوغ، عقل، علم، قدرت بدنی.

در مدارس ایران برای این مناسبت ، جشنی برای دختران و پسران نوجوان می گیرند که به عنوان یادگار ، عکس هم از کودکان گرفته می شود . این بک گراند مناسب طراحی این عکس های یادگاری جشن تکلیف و عبادت می باشد.

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.