⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس, بک گراند عکس کودک, دانلود ویژه

دانلود بک گراند تولد کودکانه جهت طراحی عکس های کودک و نوزاد را در این مطلب براتون آماده کردیم ، این بک گراند های بادکنک آرایی شده ی زیبا مناسب طراحی عکس های پسرانه و دخترانه هستند. با توجه به اینکه در سالروزتولد کودکان خانواده های آنها با مراجعه به آتلیه عکاسی ، عکس یادگاری از آنها تهیه می کنند ، داشتن بک گراند جدید تولد کودک می تواند رضایت مشتری شما را کسب کند ، ضمن اینکه ارائه کار زیبا به مشتری هم بهترین تبلیغ برای یک آتلیه عکاسی به حساب می آید. البته داشتن دکورهای مختلف عکاسی در آتلیه هم هزینه بسیار زیادی به دوش آتلیه ها دارد علاوه بر آن جا و فضای زیادی را هم نیاز دارد. آتلیه هایی که بعلت کمبود جا امکان نصب دکورهای مختلف را ندارند می توانند با تهیه این مجموعه بک گراند تولد کودک علاوه بر تکمیل آرشیو خود طراحی زیبا و منحصر بفردی را به مشتریان خود تحویل دهند.

کد محصول : ۳۸۷۷

تعداد و فرمت : ۸ بک گراند تولد با کیفیت عالی و فرمت jpg

دانلود بک گراند تولد کودکانه جهت طراحی

نمونه ای که مشاهده می کنید از بین بک گراندهای همین مجموعه محصول کد ۳۸۷۷ (دانلود بک گراند تولد کودکانه جهت طراحی) تهیه شده است که توسط طراحان سایت پی اس دی ها (فرخی) بعنوان نمونه طراحی شده و  به شما ایده هایی را برای طراحی داده است.

دانلود بک گراند تولد کودک

 

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gifبرای مشاهده ی تمامی نمونه بک گراند های این پک اینجا کلیک کنید

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

برای مشاهده نمونه های بیشتر طراحی شده با مجموعه بک گراندهای تولد کودکانه محصول شماره ۳۸۷۷ به ادامه مطلب بروید. توجه نمایید با زدن دکمه خرید و درج اطلاعات مورد لینک خرید به ایمیل شما ارسال می شود.

شکل زیر با بک گراند بالون بادکنکی این امکان را به آتلیه ها می دهد که برای طراحی نیازی به اجرا یا ساخت بالون بادکنکی نداشته باشند، این موضوع بشدت به کاهش هزینه های عکاسی و آتلیه ها کمک می کند.

   دانلود بک گراند تولد کودکانه جهت طراحی

در بکگراند تولد (بگروند) کودکانه زیر که با تم فلامینگو و نمای کیک و بادکنک آماده شده، پرسپکتیو طراحی و نمای گل های کاغذی شرایط بسیار خوبی را در اختیار شما برای طراحی عکس کودک قرار داده است. این دکور یکی از پرمخاطب ترین نمونه های تم تولد است.

دانلود بک گراند تولد کودکانه جهت طراحی

در بک گراند کودکانه زیرکه برای تولد یکسالگی کودک بسیار کاربرد دارد، نمای جذابی از بادکنک و کاغذهای کشی که حالت فلو دارند به همراه فوکوس کیک، برای طراحی عکی بسیار زیبا و جذاب است، پیشنهاد ما برای آن دسته از آتلیه هایی که امکان استفاده از دکور را ندارند و در استودیو فضای کروماکی دارند این است که با تهیه این مجموعه از ارائه طراحی های بروز به مشتریان خود به گشترش کسب و کار خود بپردازند.

دانلود بک گراند تولد کودکانه جهت طراحی

برای خرید این مجموعه دانلود بک گراند تولد کودکانه جهت طراحی با کد ۳۸۷۷ باید روی دگمه خرید زیر کلیک کنید و با درج نام و شماره و آدرس ایمیل اقدام به خرید نماییدف افرادی که در خرید با مشکل روبرو هستن از طریق شماره ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰ با ما در ارتباط باشند تا راهنمایی شوند.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.