⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند آتلیه عروس و داماد, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس عروس, دانلود ویژه

بک گراند با کیفیت عروس ، بارداری ، اسپرت برای طراحی عکس های آتلیه ای در ابعاد بزرگ و ۵۰ در ۷۰ و ابعاد تخته شاسی این بک گراند های جذاب با دکور وایت روم آتلیه جهت طراحی عکس های با کیفیت آتلیه و سر مجلسی آماده شده است.

کد محصول : ۳۸۹۹

تعداد و فرمت: ۱۰ بک گراند با کیفیت عالی

قابل چاپ تا ابعاد بزرگ ۵۰ در ۷۰ و تخته شاسی سر مجلسی

بک گراند با کیفیت عروس ، بارداری ، اسپرت

بک گراند با کیفیت عالی برای طراحی عکس های بسیار بزرگ و سرمجلسی

در تصویر بالا نمونه طراحی شده با این بک گراند موجود در این مجموعه را مشاهده میکنید که در زمینه ی بارداری طراحی شده است.

بک گراند با کیفیت عروس ، بارداری ، اسپرت

بک گراند با کیفیت عروس ، بارداری ، اسپرت از این بک گراند های وایت روم زیبا همچنین میتوانید مثل عکس بالا برای طراحی عکس های کودک نیز استفاده نمایید و تصاویر بسیار جذاب و چشم نوازی را به مشتری خود ارائه کنید.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gifبرای مشاهده ی تمامی ۱۰ نمونه بک گراند های این مجموعه عروس و اسپرت و بارداری این پک اینجا کلیک کنید

جهت دریافت فایل ها، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ، لینک دانلود را بصورت اتوماتیک ، در ایمیلتان دریافت نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

 

بک گراند با کیفیت عروس ، بارداری ، اسپرت

نمونه ی طراحی شده برای عکس عروس را با بک گراند موجود در این مجموعه در عکس بالا مشاهده میکنید، با کمی مهارت و سلیقه شما میتوانید عکس های زیباتری را طراحی کنید.

بک گراند با کیفیت عروس ، بارداری ، اسپرت

نمونه ای طراحی عکس بارداری با بک گراند این مجموعه را در تصویر بالا میبینید، شما کافیست عکس خود را روی یک پرده ی سفید گرفته و با تکنیک های فتوشاپ روی این بک گراند ها جایگزین نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.