⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند عکس کودک, بک گراند لایه باز, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه, فون كودك

طرح لایه باز شب یلدا برای فتوشاپ عکس کودک را در این مطلب از سایت پی اس دی ها جهت خرید دانلودی در ادامه مطلب قرار داده ایم. این طرح لایه باز با لایه های کاملا جدا از هم ، ریسه ی هندوانه ، هندوانه ، انار های طلایی ، پروانه ها طراحی شده و برای طراحی و قرار گیری عکس در پس زمینه و تغییر پس زمینه عکس در فتوشاپ کاملا آماده است. این بک گراند براحتی قابل استفاده است و با جداسازی عکس از بک گراند می توانید عکس خود را در این زمینه ی شب یلدا قرار بدهید.

کد محصول : ۳۹۱۴

تعداد و فرمت: ۱ پی اس دی با کیفیت عالی و مناسب طراحی و چاپ عکس تا ابعاد ۳۰ در ۴۰ سانتی متر

طرح لایه باز شب یلدا برای فتوشاپ عکس

فایل لایه باز شب یلدا برای فتوشاپ عکس | PSD

نمونه ی طراحی شده با این بک گراند یلدا را در تصویر بالا مشاهده میکنید (عکس کودک در طرح لایه باز قرار ندارد و تنها جهت نمونه مشاهده میکنید)

نحوه ی دور برکردن سوژه از بک گراند و قرار گرفتن عکس در بک گراند در این سایت بصورت فیلم های آموزشی کاملا فارسی و کاملا کاربردی در سایت پی اس دی ها ، موجود است و بصورت رایگان و در دسترس همگان می باشد. برای مشاهده ی آموزش های متنوع طراحی آتلیه ای و طراحی با بک گراند های مختلف تک لایه و لایه باز می توانید اینجا ، اینجا ، اینجا و اینجا کلیک کنید و فیلم های اموزشی را مشاهده کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.