⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند سنتی, بک گراند لایه باز, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه

دانلود بک گراند سنتی شب یلدا بک گراند شب یلدا با کیفیت عالی و پی اس دی

در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، یک بک گراند دیگر با تم یلدا و شب چله مشاهده می کنید که بصورت لایه لایه طراحی شده و تم سنتی و تیره دارد.

کد محصول: ۳۹۲۱

تعداد و فرمت : ۱ فایل پی اس دی در ابعاد ۳۰ در ۴۰ و کیفیت عالی

دانلود بک گراند سنتی شب یلدا کد 3921

در این بک گراند شمعدان ، انار ، شمع و گل ها ، گلاب پاش سنتی و متن موجود در پس زمینه ، در لایه های جدا قرار دارند و پس زمینه ی عکس که کتاب های قدیمی و چراغ علا الدین است ، نیز در یک لایه قرار دارد.

این بک گراند را برای طراحی عکس های سنتی نیز میتوانید استفاده کنید. برای طراحی در این بک گراند های تیره ، اگر عکس خود را در پس زمینه ی تیره و مشکی بگیرید راحتتر میتوانید عکس را در فتوشاپ ادیت و دوربری کنید، و نیازی به دوربری و دقیق نیست، بلکه با تغییر مد لایه ها و تکنیک های فتوشاپ براحتی و بصورت حرفه ای تری میتوانید عکس را در بک گراند جایگزین و طراحی کنید.

تغییر بک گراند با استفاده از تکنیک های نرم افزار فتوشاپ براحتی امکان پذیر است.

برای مشاهده ی این بک گراند بصورت دقیق و بدون سوژه به ادامه مطلب بروید.

برای خرید این محصول کد ۳۹۲۱ بصورت پی اس دی و با کیفیت عالی روی دکمه ی خرید بزنید ، سپس اطلاعات کامل و دقیق را بصورت لاتین وارد کنید ، بعد از وارد کردن اطلاعات روی دکمه ی خرید بزنید و مبلغ فایل را بصورت آنلاین پرداخت کنید ، سپس لینک دانلود را در ایمیل خود دریافت و دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

دانلود بک گراند سنتی شب یلدا

دانلود بک گراند سنتی شب یلدا در تصویر بالا فایل لایه باز را بصورت دقیق و بدون سوژه مشاهده می کنید.

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.