⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز, دانلود ویژه

تقویم دیواری سال ۱۳۹۹ شمسی بصورت لایه باز و با نگارش دقیق در این پست از سایت پی اس دی ها ، آماده ی دانلود کرده ایم. این تقویم زیبا شامل تقویم لایه باز با قابلیت جابجایی ماه ها ، فریم طلایی ، و بک گراند زیبا با تم بوم نقاشی و میز می باشد که در آن طرح خطاطی و ان یکاد نیز بصورت جداگانه در لایه ای مجزا قرار داده شده و به جای آن ، شما میتوانید از عکس کودک در این بوم های نقاشی استفاده کنید.

تقویم با طراحی اختصاصی سایت تخصصی آتلیه پی اس دی ها
بصورت لایه باز و قابل ویرایش – طراحی شده با فتوشاپ و فرمت psd
امکان تغییر سایز امکان درج تبلیغات در این تقویم طرح آتلیه ای سال ۹۹

بک گراند استفاده شده در بالای تقویم بصورت تک لایه است و شمامیتوانید در این دکور بوم نقاشی ، عکس کودک خود را طراحی کنید.

کد محصول: ۳۹۵۳

تعداد و فرمت: یک فایل لایه باز تقویم شمسی ۱۳۹۹ با فرمت psd , مناسب چاپ تا ابعاد ۳۰ در ۴۰  cm

تقویم دیواری سال 1399 شمسی

توّجه: فایل ها با نرم افزار فشرده ساز Winrar نسخه جدید، فشرده سازی شده اند لذا باید از نرم افزار Winrar نسخه جدید استفاده کنید.

برای دانلود این فایل تقویم شمسی ۹۹ با کیفیت عالی جهت طراحی عکس های کودک ، عروس و داماد ، عکس های دو نفره و اسپرت و بارداری ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پر کردن اطلاعات ، و شماره همراه با اعداد لاتین ، و در مرحله ی بعدی ، پرداخت انلاین ، لینک دانلود را در ایمیل خود دریافت و دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

تقویم دیواری سال 1399 شمسی

تقویم دیواری سال ۱۳۹۹ شمسی بصورت لایه باز، تقویم به شکلی که در تصویر بالا مشاهده میکنید در اختیار شما قرار داده می شود و سوژه در این فایل وجود ندارد (عکس کودک فقط جهت نمونه در این تصویر قرار داده شده ) شما نیز میتوانید عکس کودک خود را در این فایل لایه باز طراحی کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.