⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز, دانلود ویژه

تقویم لایه باز سال  ۱۳۹۹ با تم کودک برای طراحی عکس کودک ، در این تقویم لایه باز که اندازه آن ۳۰×۴۰ سانتیمتر است و تمام دوازده ماه در یک صفحه آورده شده است شما می توانید تصویر کودک مورد نظر را در فریم مشخص شده قرار داده و پس از چاپ، آن را روی تخته شاسی نصب و یا به روش های دیگری که امکان پذیر است آن را به مشتری تحویل دهید. استفاده از عکس کودک روی تقویمی که در محیط منزل نصب می شود جذابیت زیادی برای خانواده دارد. در تقویم سال ۱۳۹۹ که سال موش است از تصویر کارتونی و کودکانه موش نیز استفاده شده است.

کد محصول ۳۹۴۹

تعداد یک فایل لایه باز – اندازه ۳۰×۴۵

تقویم لایه باز سال 1399

توّجه: فایل ها با نرم افزار فشرده ساز Winrar نسخه جدید، فشرده سازی شده اند لذا باید از نرم افزار Winrar نسخه جدید استفاده کنید.

برای خرید تقویم سال ۱۳۹۹ لایه باز با طرح موش روی دکمه خرید کلیک نمایید و اطلاعات مورد نیاز را درج و منتظر بمانید تا پس از پرداخت وجه لینک یا دکمه به شما نمایش داده شود و صفحه بانک را نبندید همچنین علاوه بر آن لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسالمی گردد پس در درج و نوشتن آدرس ایمیل خود دقت نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.