⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز

تقویم لایه باز ۹۹ بری طراحی عکس کودک با فرمت پی اس دی را در این مطلب برای شما قرار داده ایم، این تقویم لایه باز ۹۸ بصورت تک برگ و تمام ۱۲ ماه در یک برگ قرار داده شده ، شما می توانید بعد از قرار دادن عکس کودک در محل مشخص شده آن را چاپ و روی تخته شاسی نصب نمایید. استفاده از تقویمی که در آن عکس کودک خانواده وجود داشته باشد برای خانواده ها جذاب می باشد و تهیه و چاپ این فایل ها برای شما نیز می توانید باعث جذب مشتری شود.

کد محصول ۳۹۴۸ – اندازه ۳۰×۴۰

یک عدد فایل باکیفیت لایه باز با فرمت پی اس دی

تقویم لایه باز 99

این فایل در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانت آماده شده است و در آن از شخصیت های کارتنی و نماد موش که مرتبط با سال ۹۹ است استفاده شده. برای خرید این فایل روی دکمه خرید کلیک نمایید و اطلاعات خرید را وارد نمایید، پس از پرداخت موفق لینک دانلود به شما نمایش داده خواهد شد،پس لطفا بعد از پرداخت وجه صفحه پرداخت بانک را نبندید و منتظر بمانید تا به سایت برگشت داده شوید و همچنین یک نسخه از لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.