⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز, دانلود ویژه

تقویم ۹۹ لایه باز با کیفیت عالی و برای طراحی عکس های آتلیه ای عروس و داماد و عکس های اسپرت و دو نفره را در این مطلب از سایت پی اس دی ها در ادامه مطلب میتوانید دانلود کنید. این تقویم زیبا در ابعاد بزرگ قابل دانلود است. این تقویم شمسی ۱۳۹۹ در نرم افزار فتوشاپ قابل ادیت و ویرایش می باشد. لایه ها در این تقویم بصورت جدا از هم طراحی شده و برای قرار دادن عکس عروس و داماد یا عکس کودک و یا عکس اسپرت و بارداری در فریم دایره ای شکل ، براحتی می توانید با یک کلیک و بدون دوربر کردن سوژه عکس را داخل فریم قرار دهید.

فریم دایره شکل ، گل های روی فریم و گل های پشت فریم عکس ، و نقاط قرمز پراکنده در تقویم پایین ، از بکگراند آن جدا می باشد.

تقویم رسمی کشور توسط مرکز تقویم ایران؛ موسسه ژئوفبزیک دانشگاه تهران هرساله با درج مناسب های ملی و مذهبی با حداقل خطای ایام قمری منتشر میشود. تقویم های ارائه شده توسط سایت تخصصی پی اس دی ها همگی با تقویم رسمی مطابقت داده شده اند و مناسب ها را بصورت گزینشی جهت مختصر شدن در جدول لایه باز تقویم ۹۹ قیدشده اند است.

کد محصول: ۳۹۵۱

تعداد و فرمت : یک فایل پی اس دی کاملا لایه باز در ابعاد ۳۰ در ۵۰  cm

تقویم 99 لایه باز با کیفیت عالی

تقویم شمسی ایرانی ۹۹ لایه باز و پی اس دی با کیفیت عالی | پی اس دی

توّجه: فایل ها با نرم افزار فشرده ساز Winrar نسخه جدید، فشرده سازی شده اند لذا باید از نرم افزار Winrar نسخه جدید استفاده کنید.

برای دانلود این فایل تقویم شمسی ۹۹ با کیفیت عالی جهت طراحی عکس های کودک ، عروس و داماد ، عکس های دو نفره و اسپرت و بارداری ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پر کردن اطلاعات ، و شماره همراه با اعداد لاتین ، و در مرحله ی بعدی ، پرداخت انلاین ، لینک دانلود را در ایمیل خود دریافت و دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.