⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز

دانلود تقویم لایه باز ۹۹ برای طراحی عکس

دانلود تقویم لایه باز ۹۹ برای طراحی عکس عروس با فرمت PSD و لایه باز باکیفیت بالا ، مناسب برای طراحی عکس عروس ، بسیاری از آتلیه ها بعنوان هدیه یا اشانتیون به عروس و دامادهایی که در آغاز سال نو اقدام به برگزاری جشن عروسی می نمایند ، چنین تقویم هایی را به عنوان هدیه چاپ کرده و به آنها تقدیم می کنند که می تواند تبلیغ بسیار خوبی هم برای آتلیه باشد و البته هدیه ای ماندگار است که طی مدت یک سال روی دیوار خانه نصب می شود. این تقویم لایه باز بصورت ۱۲ ماه در یک برگ طراحی شده است.

تمام لایه ها در این فایل تقویم پی اس دی ، بصورت باز است و ماه های شمسی تقویم ۹۹ در لایه های جدا هستند و قابلیت جابجایی دارند ، فریم های طلایی ، بوکه و نقاط نورانی و … در لایه های جدا قرار دارند. فریم سمت چپ را جهت جاگذاری عکس عروس ، کودک ، عکس اسپرت و دو نفره می توانید استفاده کنید و عکس خود را بدون نیاز به دوربری سوژه داخل این فریم قرار دهید.

کد محصول: ۳۹۵۰

تعداد و فرمت: یک فایل پی اس دی – اندازه ۳۰×۴۰

دانلود تقویم لایه باز 99

توّجه: فایل ها با نرم افزار فشرده ساز Winrar نسخه جدید، فشرده سازی شده اند لذا باید از نرم افزار Winrar نسخه جدید استفاده کنید.

برای خرید این فایل تقویم سال ۱۳۹۹ باید روی دکمه خرید کلیک نمایید، پس از وارد کردن اطلاعات خرید و پرداخت موفق لینک دانلود به ایمیل نمایش داده می شود و همچنین به ایمیل شما نیز ارسال می شود، پس لازم است در وارد کردن اطلاعات خردید دقت نمایید و آدرس ایمیل را صحیح درج نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.