⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند لایه باز, جشن عبادت و تکلیف, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

دانلود بک گراند عکس جشن تکلیف یا جشن عبادت مدارس

مراسم جشن تکلیف یک رویداد مذهبی است که در مدارس و در منازل برگزار میشود. بسیاری از خانواده ها برای برگزاری جشن تکلیف سنگ تمام میگذارند تا سالروز مکلف شدن یا به عبارتی مشرف شدن فرزندشان به بارگاه ربوبی را برای او به یادماندنی کنند. همچنین مدارس ، در سن نه سالگی برای دختران و ۱۵ سالگی برای پسران جشنی با همین عنوان در مدرسه برگذار میکنند و از دانش آموزان به همین مناسبت عکس یادگاری میگیرند. در این مطلب یک فایل لایه باز برای طراحی عکس های تکلیف یا جشن عبادت دانش آموزان آماده کرده ایم که مناسب طراحی چنین عکس هایی می باشد.

متن شعر نستعلیق ، فریم ها ، بال ها ، بوکه ها ، گل ها از بکگراند جداست.

کد محصول : ۳۹۶۳

فرمت و ابعاد : پی اس دی کاملا لایه لایه ، کیفیت عالی ، ابعاد ۳۰ در ۴۰

و شامل دو مدل طراحی با بکگراند و فریم متفاوت

دانلود بک گراند عکس جشن تکلیف

همانطور که در دو نمونه طراحی بالا مشاهده میکنید ، فریم های طلایی با دو طرح متفاوت در این بک گراند وجود دارد، همچنین بک گراند آبی و سبز در این فایل لایه باز قرار گرفته است.

توّجه: فایل ها با نرم افزار فشرده ساز Winrar نسخه جدید، فشرده سازی شده اند لذا باید از نرم افزار Winrar نسخه جدید استفاده کنید.

برای دانلود این بک گراند جشن تکلیف با کیفیت عالی جهت طراحی عکس های جشن تکلیف و جشن عبادت ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پر کردن اطلاعات ، و شماره همراه با اعداد لاتین ، و در مرحله ی بعدی ، پرداخت انلاین ، لینک دانلود را در ایمیل خود دریافت و دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

 

دانلود بک گراند عکس جشن تکلیف

دانلود بک گراند عکس جشن تکلیف

دانلود بک گراند عکس جشن تکلیف

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.