⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز, دانلود ویژه

دانلود تقویم آماده شمسی برای عکس عروسی را در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، آماده کرده ایم. این تقویم پی اس دی بسیار زیبا با تم قلب و عاشقانه ، در ابعاد ۳۰ در ۴۰ طراحی شده است. شما در نرم افزار فتوشاپ میتوانید عکس خود را در فریم قلبی شکل براحتی با تکنیک کلیپینگ ماسک و فقط با یک کلیک ، جایگزین کنید.

عکس عروس در فایل قرار ندارد و فقط جهت نمونه در پیش نمایش ، در تصویر پایین میبینید. لایه های تقویم ،فریم قلبی شکل ، حاشیه ی هر ماه تقویم که برنگ طلایی میباشد ، همچنین حاشیه ی طلایی اطراف تقویم ، در لایه های جدا قرار دارند.

 

کد محصول: ۳۹۶۲

تعداد و فرمت : یک PSD تقویم عروس با کیفیت عالی 

در ابعاد ۳۰ در ۴۰ با قابلیت ادیت و جابجایی لایه ها

دانلود تقویم آماده شمسی برای عکس عروسی

دانلود تقویم آماده شمسی برای عکس عروسی

توّجه: تمام فایل هایی که از سایت دانلود میکنید، با نرم افزار فشرده ساز Winrar نسخه جدید، فشرده سازی شده اند لذا جهت خارج کردن فایل ها از حالت فشرده ، باید از نرم افزار Winrar نسخه جدید استفاده کنید.

برای دانلود این فایل تقویم شمسی عروسی با کیفیت عالی جهت طراحی عکس های کودک ، عروس و داماد ، عکس های دو نفره و اسپرت و بارداری ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پر کردن اطلاعات ، و شماره همراه با اعداد لاتین ، و در مرحله ی بعدی ، پرداخت انلاین ، لینک دانلود را در ایمیل خود دریافت و دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

درصورتی که در خرید محصولات دانلودی از سایت مشکلی داشتید به شماره ی پشتیبانی در تلگرام و واتساپ پیام بدهید تا شما را راهنمایی کنیم. ۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.