⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : طرح شال و روسری

فایل طرح روسری برای چاپ روی روسری ، در این پست طرح های متفاوتی برای چاپ روسری قرار داده شده است که از نظر کیفیت چاپ ، رزولوشن بسیار خوبی دارد و برای چاپ روسری در قواره بزرگ نیز کافی می باشد. در طراحی این روسری از طرح گل بصورت فید و محو در زمینه کار شده و برای افرادی که این سبک از زیمنه را می پسندند می تواند کاربرد داشته باشد. استفاده از طرح های آماده در چاپ می تواند هزینه های جاری چاپ را بسیار کاهش دهد و از هدر رفت هزینه های تولید شما بکاهد. مشخصات فنی هر فایل بصورت مجزا درج شده که شما می توانید هر کدام را متناسب با سلیقه خود خریداری نمایید.

کد طرح : sc10017

اندازه۱۴۰×۱۴۰-فرمت Jpg-cmyk-250dpi

فایل طرح روسری برای چاپ

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

طرح زیر نیز نمونه ای از فایل اماده چاپ روسری است. این طرح زیبای اماده روسری برای چاپ دیجیتال روی روسری بسیار کاربردی می باشد و همانطور که می دانید می تواند هزینه جاری تولید شما را کم کند . در این طرح گل ها بصورت فید و محو در زمینه کار شده و برای افرادی که به طرح های محو و فید علاقه دارند کاربردی می باشد.

کد طرح : sc1017

اندازه۱۴۰×۱۴۰-فرمت Jpg-cmyk-250dpi

فایل طرح روسری برای چاپ

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.