⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : طرح شال و روسری

طرح برای چاپ روی روسری ، در این مطلب نمونه ای دیگر از انواع مختلف طرح روسری را برای چاپ قرار داده ایم. این طرح ها همگی با رزولوشن بالا و کیفیت عالی تهیه شده است و برای چاپ بسیار کاربردی می باشند. در هر کدام از این طرح ها یک سبک مجزا در طراحی اتخاذ شده است تا مناسب سلیقه های مختلف باشد ، همگی این طرح ها قابلیت چاپ در اندازه ۱۴۰ در ۱۴۰ سانت را دارد و بصورت جداگانه واگذار می شوند، جهت خرید هر کدام از طرح ها از دکمه خرید موجو در زیر همان طرح استفاده کنید و با وارد کردن اطلاعات خود اقدام به خرید طرح نمایید، پس از پرداخت موفق منتظر باشید تا لینک به شما نمایش داده شود و البته یک نسخه از همان لینک نیز برای شما به ایمیل شما ارسال میشود.

کد طرح : sc1023

اندازه۱۴۰×۱۴۰-فرمت Jpg-cmyk-250dpi

طرح برای چاپ روی روسری

 

جهت مشاهده بقیه طرح روسری ها به ادامه مطلب بروید

 

تصویر زیر نیز نمونه دیگری از سری طرح های موجود برای استفاده در چاپ روسری است ، این طرح با ترکیب رنگ قهوه ای و هارمونی های دیگر این رنگ طراحی شده و برای آن دسته از افرادی که از سری رنگ های خانواده کرمی و کاکائویی و یا مشابه استفاده می کنند می تواند قابلیت ست کردن با مانتو یا کیف را داشته باشد.

کد طرح : sc1020

اندازه۱۴۰×۱۴۰-فرمت Jpg-cmyk-250dpi

طرح برای چاپ روی روسری

 

طرح زیر برگرفته از موضوع شب مهتابی و با طراحی گرافیکی در اندازه ۱۴۰ سانت آماده شده است و کیفیت و وضوح آن در چاپ بسیار بالا می باشد. وجود فضای تجسمی رئال در عین گرافیکی بودن ار ویژگی های مشخص این طرح روسری است. این طرح نیز با کیفیت بالا آماده استفاده می باشد.


کد طرح : sc1018

اندازه۱۴۰×۱۴۰-فرمت Jpg-cmyk-250dpi

طرح برای چاپ روی روسری

 


روسری طرح زمینه تیره یکی از طرح های پرطرفدار در مقایسه با طرح موجود است زیرا این رنگ با مدل های مختلف لباس ست می شود، طرح زیر یک نمونه از طرح برای چاپ روی روسری است که می توانید از آن برای چاپ روی روسری استفاده کنید. فایل اماده باعث می شود سرعت عملکرد شما در روند تولید شتاب بگیرد . شما با خرید طرح آماده روسری زمان را ذخیره می کنید.

کد طرح : sc1024

اندازه۱۴۰×۱۴۰-فرمت Jpg-cmyk-250dpi

 طرح برای چاپ روی روسری

 


فایل اماده ای که در زیر مشاهده می نمایید نیز نمونه دیگری از انواع طرح اماده روسری است که متد طراحی آن با سلیقه های مختلف مشتری سازگار است .

کد طرح : sc1022

اندازه۱۴۰×۱۴۰-فرمت Jpg-cmyk-250dpi

طرح برای چاپ روی روسری

 

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.