⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️

طرح خام برای روسری

بدون دیدگاه
دسته بندی : طرح شال و روسری

طرح خام برای روسری ، اگر بدنبال خرید طرح خام برای روسری هستید و در صدد تهیه و چاپ روسری می باشید، در این مطلب برای شما تعدادی از طرح های زیبا برای روسری را قرار داده ایم. اگر شما در زمینه چاپ روسری به شیوه حرارتی (سابلیمشن) یا چاپ بصورت دیجیتال فعالیت می کنید و میخواهید تعدادی روسری چاپ کنید در عین حال هزینه زیادی هم صرف طراحی نکنید، می توانید از طرح اماده استفاده کنید یرا خرید فایل اماده برای چاپ شال و روسری از طراحی و سفارش طراحی اختصاصی ارزانتر است.

طرح خام برای روسری

استفاده از طرح اماده برای چاپ روسری برای تولید کنندگان ارزش افزوده بیشتری در تولید ایجاد می کند زیرا آنان هزینه طراحی را که در مقایسه با استخدام طراح پرداخت می کنند بسیار کمتر است. فایل هایی که در این مطلب مشاهده می نمایید با همین هدف تهیه و تولید شده است. در طراحی آنها سعی شده است علاوه بر کیفیت بالا و ویژگی های فنی و رزولویشن بالا لحاظ شود تا در نهایت بهترین خروجی برای آن وجود داشته باشد.

فایل طرح خام برای روسری

تمامی فایل های آماده چاپی که در اختیار شما قرار میگیرد تا روسری های قواره بزرگ ۱۴۰ را نیز می تواند با کیفیت بالا برای چاپ پوشش دهد و از نظر کیفیت نیز به راحتی قابل چاپ بوده و افت کیفیت پیدا نمیکند به همین خاطر شما می توانید از آن ها با اطمینان استفاده کنید.

برای مشاهده نمونه های مختلف و دیگر طرح ها برای چاپ روی روسری به ادامه مطلب بروید

طرح برای روسری

طرح برای روسری

طرح های چاپ سابلیمیشن یا دیجیتال برای روی روسری

طرح اماده برای چاپ روسری به روش حرارتی یا دیجیتال

خرید فایل برای چاپ روسری

نمونه طرح و فایل گراقیکی پلنگی برای چاپ روی روسری

نمونه طرح و فایل آماده چاپ برای روسری با طرح پلنگی

طرح خام برای روسری

طرح خام برای روسری

 

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.