⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود ویژه

بک گراند لایه باز آتلیه برای طراحی عکس عروس را در این پست از پی اس دی ها فرخی ، آماده ی دانلود کرده ایم این فون های دیجیتال که برای چینش عکس عروس و داماد و یا عکس های اسپرت و دونفره آماده شده، بدون نیاز به دوربر کردن عکس ها ، قابل استفاده می باشد.

استفاده از این فایل های لایه باز در فتوشاپ به راحتی انجام پذیر است. قابل ذکر است که عکس هایی که بعنوان نمونه در تصاویر پایین مشاهده میکنید، در فایل های لایه باز عروس قرار ندارد و شما باید عکس های خود را در این البوم ها جایگزین نمایید.

فایل های لایه باز آلبومی ، شامل فریم های عکس می باشد که با تکنیک کلیپینگ ماسک (نگه داشتن دکمه ی alt و کلیک بین لایه ی عکس و فریم) براحتی می توانید عکس را داخل قاب های این مجموعه قرار بدهید و عکس های عروس و داماد خود را طراحی نمایید.

همچنین لایه های حاشیه و متن های زیبای بکار رفته در این آلبوم ها در لایه های جدا هستند و در نتیجه قابل ویرایش، جابجایی و حذف اند.

بک گراند لایه باز آتلیه

جهت دریافت کامل این پک بک گراند آتلیه ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ، لینک دانلود را بصورت اتوماتیک ، در ایمیلتان دریافت نمایید.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gifبرای مشاهده ی تمامی نمونه بک گراند های لایه باز عروس اینجا کلیک کنید

کد محصول: ۴۰۲۶

تعداد و فرمت: ۲۰ فون لایه باز psd در ابعاد ۴۰ در ۶۰ سانتی متر و کیفیت عالی

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

تعدادی از این آلبوم های دیجیتال لایه باز را در ادامه مشاهده میکنید.

بک گراند لایه باز آتلیه

بک گراند لایه باز آتلیه برای طراحی عکس عروس بصورت فانتزی ، دوچرخه و قلب ها نیز از بک گراند جدا هستند و میتوانید آن را حذف کنید.

بک گراند لایه باز آتلیه

تمامی لایه های فریم ، متن ها و قلب ها لایه باز هستند.

بک گراند لایه باز آتلیه

در آلبوم ایتالیایی ژورنالی بالا هم مشاهده میکنید که متن ها و فریم ها از بک گراند جدا هستند و در لایه های جداگانه قرار گرفته اند.

بک گراند لایه باز آتلیه بک گراند لایه باز آتلیه بک گراند لایه باز آتلیه  بک گراند لایه باز آتلیه

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.