⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس, بک گراند عکس کودک, دانلود ویژه

بک گراند پاییزی دیجیتال برای طراحی عکس با دکور های مختلف و زیبا را در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی ، جهت دانلود با کیفیت عالی و بی نظیر قرار داده ایم. این بک گراند ها که دکور های مختلف از آتلیه های خارجی می باشد، با مبلغی ناچیز در ادامه مطلب قابل دانلود میباشد. نمونه هایی از طراحی با این بکگراند های پاییزی و بک گراند هالوین را در ادامه مشاهده میکنید.

در تصویر زیر نمونه طراحی با این بک گراند پاییزی تک لایه را می بینید که روی مبل سوژه را بصورت نشسته ، قرار داده ایم و دکور کدو و بادکنک های هالوینی و برگ های زرد و نارنجی پاییزی را در زمینه مشاهده می کنید.

کد محصول: ۴۰۴۰

تعداد و فرمت فایل ها: ۱۵ بکگراند با کیفیت عالی و فرمت jpg

بک گراند پاییزی دیجیتال برای طراحی عکس

در تصویر زیر، بک گراند پاییز با کیفیت بالا ، با تم پاییزی که با دکور پاییزی آتلیه ای طراحی شده، سبد های میوه ، ریسه ی زرد رنگ و جعبه های چوبی نمای زیبایی را در عکس ایجاد کرده که می تواند دکوری زیبا برای طراحی عکس های آتلیه ی کودکان و بزرگسالان باشد.

بک گراند پاییزی دیجیتال برای طراحی عکس

برای دانلود این مجموعه ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پرداخت انلاین، لینک دانلود را دریافت کنید.

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gifبرای مشاهده ی تمامی نمونه های این پک اینجا کلیک کنید

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

بک گراند پاییزی دیجیتال زیر که با کدو و گاری یا ترن چوبی چیده شده ، و مناسب طراحی عکس های پاییزی می باشد. این بک گراند های زیبا مناسب طراحی عکس های آتلیه ای کودکان با ابعاد بزرگ هستند و برای چاپ تا ابعاد ۳۰ در ۴۰ روی کاغذ عکاسی یا تخته شاسی مناسب است.

بک گراند پاییزی دیجیتال برای طراحی عکس

بک گراند دیگری که در این مجموعه بک گراند پاییزی قرار دارد را در تصویر پایین مشاهده می کنید، که دکور زیبای آتلیه ای برای عکس های کودک در موضوع پاییز می باشد، این دکور برای عکس های بزرگسال نیز مناسب است و در حالت نشسته روی پله ها نیز میتوانید سوژه را طراحی کنید.

بک گراند پاییزی دیجیتال برای طراحی عکس

در تصویر زیر که دکور با کدو ، برگ های زرد و قرمز پاییزی ، چمدان قدیمی ، میوه های رنگی مختلف ، چیده شده ، شما میتوانید عکس کودک را در حالت نشسته و ایستاده طراحی کنید.

بک گراند پاییزی دیجیتال برای طراحی عکس

دکوری که در تصویر زیر چیده و عکاسی شده، با جعبه های چوبی ، کدو و برگ های پاییزی تزئین و آماده ی طراحی شده است. شما میتوانید کودک یا سوژه ی بزرگسال را روی پارچه ی قرمز رنگ روی زمین، بصورت نشسته ، در فتوشاپ ،طراحی کنید و با تکنیک های فتوشاپی نمایی طبیعی و زیبا به عکس بدهید.

بک گراند پاییزی دیجیتال برای طراحی عکس

بک گراند استودیویی پایین نیز در دو شکل بدون کیک و با کیک در این مجموعه موجود می باشد و شما میتوانید کیک دیگر یا وسیله ای دیگر را روی پایه ی موجود در کنار صندلی قرار بدهید، حتی می توانید عروسکی پولیشی و زیبا در کنار کودک ، و روی پایه ی چوبی بگذارید.

ریسه ی مکرومه ی زیبا ، ریسه های نوری که حالت بوکه را در پس زمینه ی چوبی این بکگراند پاییزی ایجاد کرده ، نمای بسیار جذابی را در پس زمینه ایجاد کرده است. شما براحتی می توانید عکس کودک را روی صندلی که در این دکور وجود دارد، طراحی کنید.

بک گراند پاییزی دیجیتال برای طراحی عکس

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.