⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️

طرح برای چاپ روسری

بدون دیدگاه
دسته بندی : طرح شال و روسری

طرح برای چاپ روسری

چگونه فروش روسری های خود را چند برابر کنیم ؟

طرح برای چاپ روسری ، یکی از ملاک های بالا بردن سرعت تولید روسری در کنار تجهیزات چاپ، داشتن طرح های متعدد است. ما در این مقاله به شما می آموزیم که چگونه شرکت های مطرح و برندهای معروف در زمینه تولید روسری فروش بسیار خوبی دارند! من بعنوان یک طراح و آشنا به امور چاپ و آشنا به فضای کسب و کار بازار مخصوصا بازار تهران میخواهم شما را با تجربه های خود آشنا کنم.

طرح برای چاپ روسری

تنها مخاطب و درواقع مخاطب اصلی روسری بعنوان یک اکسسوری زنانه خانم ها هستند، اگر چه در این بین دختربچه ها و کودکان خردسال هم در لیست مشتریان قرار می گیرند ولی همه می دانیم که  در نهایت مادران آن ها هستند ه برای این طیف از مشتریان شما روسری یا شال آنها را انتخاب می کنند، پس آشنایی با سطح سلیقه بانوان نکته بسیار مهمی است. شرکت های بزرگی که در زمینه تولید شال و روسری فعالیت می کنند در واقع این نکته مهم را در نظر دارند که در هر دوره ای طرح های متفاوتی را در برای عرضه به بازار انتخاب کنند که آن طرح در بین رقیبانشان وجود نداشته باشد، در هر حال هر تولید کننده ای بدنیال داشتن طرح و محصول شاخص می باشد. بعنوان مثال رنگ زرد و خاکستری که بعنوان رنگ امسال انتخاب شده در طراحی زیر لحاظ شده، این رنگبندی می تواند هم افرادی که بدنیبال رنگ سال هستند را خاطب قرار دهد و هم میتواند افرادی که طرح آن را پسند کرده اند را مخاطب قرار دهد.

طرح برای چاپ روسری 2021

از سویی دیگر بهتر است تولید کنندگان با رنگ هایی که معمولا سالانه مد می شوند آشنا باشند ، مثلا رنگی که برای مانتو و لباس ها انتخاب می شود تاثیر بسیار خوبی در انتخاب طرح و تولید روسری شما دارد، زیر دنباله روسری (پشت سر) و دستک های آن دقیقا روی مانتو می شیند مثلا ممکن است رنگ شکلاتی برای مانتو و یا پالتو مد شود که در این صورت شما باید از رنگ و کنتراست رنگی و همنشین با رنگ شکلاتی استفاده کنید ، مثلا رنگ کرمی یا نسکافه ای برای انتخاب شما میتواند بسیار موثر باشد. رنگ صورتی خاکستری هم یکی از رنگ های مطرح شده در بازار برای چاپ روسری

طرح برای چاپ روسری گل دار

برای سلیقه و طیف های مختلف سِنی ، روسری تولید کنید

تولید روسری خود را به طیف سنی خاصی محدود نکنید و برای یک سلیقه خاص محصول تولید نکنید، زیرا با این کار فقط یک عده خاص را مشتری خود قرار می دهید، در موارد زیادی ممکن است شما یک طرح را پسند نکنید ولی همان طرح مورد استقبال افراد زیادی قرار بگیرد، پس همیشه به طرز تفکر خود و سلیقه خود اعتماد نکنید و برای همه سلیقه ها طرح و محصول داشته باشید. در بین افرادی که مشتری شما هستن بعضی برای خرید روسری با طرح و زمینه رنگی به شما مراجعه می کنن و بعضی هم برای روری های سیاه و سفید ، ویترین محصولات شما باید پاسخگوی سلیقه همه این افراد باشد تا نتیجه آن در فروش بیشتر شما خود را نشان دهد. پس به این نکته مهم توجه کنید که هرچه تعداد طرح های شما بیشتر باشد در واقع تعداد مشتریان شما هم افزایش پیدا می کند ، درست است که کیفیت محصولات شما شاخصه مهمی در تولید و جذب مشتری است ولی بسیاری از تولید کنندگان هم بخاطر جدید بودن و تنوع طرح معروف و مطرح شدن. پس شما هم از این نکته غافل نباشید.

طرح روسری گل درشت

 

 

طرح برای چاپ روسری

 

طرح برای چاپ روسری

طرح برای چاپ روسری

طرح برای چاپ روسری

طرح برای چاپ روسری

 

طرح برای چاپ روسری

 

طرح برای چاپ روسری

 

طرح برای چاپ روسری

 

طرح برای چاپ روسری

 

طرح برای چاپ روسری

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.