⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود ویژه

آموزش طراحی آتلیه ای با فتوشاپ ، یکی از مهارت های شگفتی ساز و جالب توجه در دنیای هنر دیجیتال آموزش طراحی عکس آتلیه می باشد. این هنر در قالب بکارگیری نرم افزار فتوشاپ برای افراد علاقمند به این نرم افزار نیز می تواند شگفتی ساز باشد. بسیاری ازمدیران آتلیه های عکاسی نیز در کنار مهارت های کلی در زمینه بکارگیری فتوشاپ مثل اصلاح رنگ و … در ویرایش عکس ، از طراحان خود می خواهند که حتما بتوانند جلوه های ویژه و خاصی را نیز روی عکس پیاده سازی کنند. جالب است بدانیم برای ادیت حرفه ای عکس نیازی به وقت گذرانی بیش از حد نیست و لازم نیست تمام ابزارهای فتوشاپ را روی عکس پیاده کنیم و خودمان را بیخود خسته کنیم.

کد محصول : ۴۰۶۳

یک آموزش فارسی فتوشاپیmp4 سطح حرفه ای 

+ ۶۰افکت نور و تلالو خورشید +۸۰ افکت JPG گرد و غبار با کیفیت عالی

[twenty20 img1=”35632″ img2=”35633″ offset=”0.5″]

برای ادیت عکس کافی است ابتدا عکس را بررسی کنیم و نقاط ضعف و قوت و جنب های بصری آن را بررسی کنیم، در این محصول به شما هنرآموزان یا کارمندان و پرسنل آتلیه آموزش میدهیم چگونه در مدت بسیار کوتاهی (کمتر از ۵ دقیقه) بتوانید عکس را به شکل حرفه ای با تلالو یا نور خورشید ویرایش کنید و آن را طبیعی جلوه دهید. برای این کار ما مجموعه ای پرکاربرد را در اختیار شما قرار داده ایم و به همراه فیلم آموزشی فارسی  این مجموعه کاربردی را در اختیار شماقرار داده ایم.

آموزش طراحی آتلیه ای با فتوشاپ

آموزش طراحی آتلیه ای با فتوشاپ

این محصول برای چه کسانی مفید است ؟ این محصول برای طراحان ، گرافیستان و طراحان آتلیه کاربرد دارد

در این محصول چه چیزهایی وجود دارد ؟ این محصول شامل مجموعه ابزار های لازم برای ایجاد افکت به همراه فیلم آموزش استفاده و ایجاد افکت به زبان فارسی

در این مجموعه چه چیزی آموزش داده می شود ؟ در این محصول نحوه ایجاد افکت تابش و تلالو خورشید روی عکس آموزش داده می شود ، که در نرم افزار فتوشاپ براحتی قابل استفاده و طراحی است.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.