⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز, دانلود ویژه

تقویم لایه باز ۱۴۰۰ با تم مدرسه و دانش آموز با فرمت پی اس دی psd و کاملا لایه لایه ، لایه های این تقویم در نرم افزار فتوشاپ قابل ادیت و جابجایی هستند. از این تقویم میتوانید جهت طراحی عکس کودک استفاده کنید. در این تقویم کودکانه سال ۱۴۰۰، شما میتوانید عکس کودک خود را در فریم بالای تقویم قرار دهید و نیازی به دوربری عکس ندارید. همچنین با حذف تصاویر کارتونی ، میتوانید این تقویم لایه باز را جهت طراحی تقویم عروسی نیز استفاده نمایید. تقویم و اعداد تقویم بصورت کاملا لایه لایه است و در نرم افزار فتوشاپ شما براحتی میتوانید اعداد و فونت اعداد را عوض کنید. با توجه به اینکه سال ۱۴۰۰ شمسی ، سال گاو میباشد ، از شخصیت کارتونی گاو در این تقویم لایه باز استفاده شده است. لایه های عکس کارتونی ، مداد های رنگی ، استند عدد ۱۴۰۰ طلایی ، سبد گل و تخم مرغ ، ریسه های ستاره ای جشن ، کیف مدرسه ، خط کش ، ساعت و … از بک گراند جدا میباشد.

همچنین از این تقویم دیواری ، برای تبلیغات مدرسه ، مهد ، و لوازم تحریری نیز میتوانید استفاده کنید.

کدمحصول: ۴۰۷۴

تعداد و فرمت: ۱فایل لایه باز پی اس دی در ابعاد ۳۰ در ۴۰ کیفیت عالی

تقویم لایه باز 1400 با تم مدرسه لایه باز

تقویم لایه باز ۱۴۰۰ با تم مدرسه لایه باز

برای خرید تقویم سال ۱۴۰۰ لایه باز با طرح مدرسه و دانش آموز روی دکمه خرید کلیک نمایید و اطلاعات مورد نیاز را درج و منتظر بمانید صفحه بانک را نبندید تا پس از پرداخت وجه لینک یا دکمه به شما نمایش داده شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.