⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : تقویم لایه باز, دانلود ویژه

دانلود تقویم شمسی کودکانه بصورت PSD پی اس دی و کاملا لایه باز سال ۱۴۰۰ را در این مطلب از سایت پی اس دی ها برای طراحی عکس کودک قرار داده ایم. این فایل لایه باز تقویم ۱۴۰۰ تصاویر کارتونی  در لایه ی جدا می باشد ، در این تقویم از تصاویر کارتونی حیوانات استفاده کرده ایم. تمامی شخصیت های کارتونی موجود در این تقویم ، در لایه ی جدا قرار دارند و شما میتوانید این لایه ها را جابجا یا حذف کنید. هر سال شمسی در میان حیوانات یک نماد دارد و با توجه به اینکه سال شمسی ۱۴۰۰ سال گاو می باشد، در این تقویم از شخصیت کارتونی گاو در کنار استند عدد ۱۴۰۰ استفاده شده است.

در این تقویم کودکانه سال ۱۴۰۰، شما میتوانید عکس کودک خود را در فریم بالای تقویم قرار دهید و نیازی به دوربری عکس ندارید. همچنین با حذف تصاویر کارتونی ، میتوانید این تقویم لایه باز را جهت طراحی تقویم عروسی نیز استفاده نمایید. تقویم و اعداد تقویم بصورت کاملا لایه لایه است و در نرم افزار فتوشاپ شما براحتی میتوانید اعداد و فونت اعداد را عوض کنید.

کدمحصول: ۴۰۷۳

تعداد و فرمت: ۱فایل لایه باز پی اس دی در ابعاد ۳۰ در ۴۰ کیفیت عالی

 دانلود تقویم شمسی بصورت پی اس دی

دانلود تقویم شمسی بصورت پی اس دی

برای دانلود این فایل تقویم شمسی ۱۴۰۰ با کیفیت عالی جهت طراحی عکس های کودک و نوزاد روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پر کردن اطلاعات ، و شماره همراه با اعداد لاتین ، و در مرحله ی بعدی ، پرداخت انلاین ، لینک دانلود را در ایمیل خود دریافت و دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.