⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, بک گراند دکور ایرانی, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه

بک گراند شب یلدا psd کد۴۰۷۶ را در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی جهت خرید دانلودی اماده کرده ایم. این بک گراند کاملا لایه باز زیبا، مناسب طراحی و چاپ تا ابعاد ۳۰ در ۴۰ با کیفیت عالی طراحی شده است و تمامی لایه ها، کاملا از هم جدا هستند. لایه ی درخت ، انار های آویزان بر درخت سفید زمستانی ، استند چوبی ، استند انار قرار گرفته جلوی پای کودک ، دونه های برفی و کاج های روی زمین ، گیتار و … همگی در لایه های جدا قرار گرفته اند و قابلیت جابجایی دارند. همچنین سایه ی تمامی دکور ها در لایه ی جدا هستند و شما میتوانید آن ها را نیز جابجا کنید. در این بکگراند براحتی میتوانید عکس کودک خود را در پشت دکور انار قرار دهید و حتی درخت زمستانی را جلوی سوژه قرار بدهید. عکس کودک قرار گرفته در این بک گراند فقط جهت نمونه قرار گرفته و در فایل اصلی وجود ندارد.

بک گراند یلدا ، بک گراند شب چله ، بکگراند آتلیه یلدا

کد محصول: ۴۰۷۶

تعداد و فرمت: ۱فایل لایه باز psd با کیفیت عالی و ۳۰ در۴۰

بک گراند شب یلدا psd

بک گراند شب یلدا psd

برای دانلود این بک گراند لایه باز یلدا با دکور انار و درخت زمستانی ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و اطلاعات مورد نیاز مثل آدرس ایمیل خود را بادقت و صحیح وارد کنید.

اجزا و دکورهای استند انار و درخت که نمادهایی از شب یلدا یا شب چله هستند، در نرم افزار های گرافیکی به صورت تک تک ، طراحی شده و کاری اختصاصی از گروه گرافیکی نگار می باشد. شما بجای خریداری دکورهای گران قیمت و جاگیر یلدا ، در آتلیه می توانید با خریداری این طرح لایه باز یلدا ، با مبلغ ناچیز ، طراحی های حرفه ای و زیبایی را ارائه کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

لینک دانلود این فایل پس از پرداخت به شما نمایش داده می شود ضمن آنکه به ایمیل شما نیز ارسال می گردد. (شماره همراه خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید.)

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.