⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, بک گراند دکور ایرانی, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه

دانلود بک گراند یلدا لایه باز را در این مطلب از سایت پی اس دی ها جهت طراحی عکس های کودکانه ی یلدا اماده کرده ایم . این بک گراند بصورت کاملا لایه لایه و با کیفیت عالی جهت دانلود قرار داده شده و تمامی لایه ها، قابل جابجایی و یا درصورت نیاز قابل حذف هستند. عکس کودک استفاده شده در این بک گراند فقط جهت نمونه و ایده است و در فایل اصلی قرار ندارد.

هندوانه هایی که در کاغذ دیواری روی دیوار استفاده شده، قابل حذف شدن هستند و در لایه های جدا قرار دارند.

کدمحصول: ۴۰۷۸

تعداد و فرمت: ۱فایل لایه باز psd با کیفیت عالی و ابعاد ۳۰ در ۴۰

 دانلود بک گراند یلدا لایه باز

دانلود بک گراند یلدا لایه باز

اجزا و دکورهای استند انار و زیرانداز هندوانه و … که نمادهایی از شب یلدا یا شب چله هستند، در نرم افزار های گرافیکی به صورت تک تک ، طراحی شده و کاری اختصاصی از گروه گرافیکی نگار می باشد. شما بجای خریداری دکورهای گران قیمت و جاگیر یلدا ، در آتلیه می توانید با خریداری این طرح لایه باز یلدا ، با مبلغ ناچیز ، طراحی های حرفه ای و زیبایی را ارائه کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

در تصویر زیر مشاهده میکنید که زیر انداز بدون بافت پارچه ای و با بافت پلاستیکی زیر کودک قرار گرفته که ، در فایل اصلی هر دو زیر انداز ، قرار دارد و شما میتوانید از هر کدام که مناسب طراحی شماست استفاده کنید.

 

دانلود بک گراند یلدا لایه باز

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.