⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, بک گراند نوزاد, دانلود ویژه

بک گراند ماهگرد کودک و نوزاد ، تعدادی از نمونه های طراحی شده با این بک گراند های ماهگرد را در تصاویر پایین مشاهده میکنید، از این بک گراند های پارچه ی ماهگرد، در فتوشاپ میتوانید استفاده کنید و عکس های کودک و نوزاد را طراحی کنید.

عکس کودک و نوزاد فقط جهت نمونه در تصاویر پایین قرار داده شده و در فایل های اصلی قرار ندارند.

در تصویر پایین مشاهده میکنید که از آبجکت های کودکانه ی بسیار زیبا و جذاب در این بک گراند های ماهگرد استفاده شده ، و همچنین حلقه های مختلفی در این مجموعه قرار داده ایم که بک گراند ها را هم مناسب طراحی عکس های پسرانه و هم مناسب عکس های دخترانه ی شما نماید.

تمامی لایه ها از هم جدا و در نرم افزار فتوشاپ قابل ویرایش و جابجایی هستند. مثلا حلقه ی فیلی که روی عدد ۶ قرار گرفته را شما میتوانید متناسب با سن کودک و نوزاد ، روی عدد های دیگر جابجا کنید.

کدمحصول: ۴۰۹۳

شامل ۴ پی اس دی کاملا لایه باز psd با کیفیت عالی و ابعاد ۳۰ در ۴۰

 

بک گراند ماهگرد کودک و نوزاد

فایل بک دراپ پارچه ی ماهگرد با کیفیت عالی و مناسب طراحی عکس نوزاد و کودک در نرم افزار فتوشاپ

بک گراند ماهگرد کودک و نوزاد

برای دانلود این بک گراند های ماهگرد لایه باز ، روی دکمه خرید پایین بزنید و پس از پرداخت انلاین، لینک دانلود را دریافت کنید و بلافاصله روی لینک بزنید و دانلود کنید.

 این بک گراند بعد از دانلود ، (با کامپیوتر) اکسترکت (از حالت فشرده خارج) می شود و در نرم افزار فتوشاپ قابل استفاده است.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نمونه های کامل را در ادامه مطلب ببینید.

نمونه ی دیگر بک گراند لایه باز ماهگرد را در تصویر پایین مشاهده میکنید، که از تصاویر حلقه ، تصاویر کارتونی خرس ملوان ، و خلبان ، استفاده شده، حلقه ها نیز همگی قابل جابجایی هستند. عدد ها را نیز میتوانید جابجا کنید. نوشته های هفته ، ماه ، سال که به انگلیسی نوشته شده، نیز قابل جابجایی و حذف در فتوشاپ می باشند.

شما با توجه به اینکه نوزاد چند هفته ، چند ماه دارد و یا چند سال دارد، میتوانید علامت را زیر ماه ، هفته ، سال قرار داده و عکس را طراحی کنید. همچنین ، حلقه ی آبی را به تناسب سن ، جابجا و روی عدد مناسب بگذارید.

بک گراند ماهگرد کودک و نوزاد

در تصویر پایین نیز نمونه طراحی دیگری با یکی دیگر از این بک گراند های ماهگرد مشاهده میکنید، که عکس کودک در حالت نشسته، روی این بکگراند قرار گرفته است، با حلقه ی ای دیگر.

بک گراند ماهگرد کودک و نوزاد

شما نیز میتوانید در صورتی که در نرم افزار فتوشاپ، تسلط دارید، عکس کودک یا نوزاد خود را در هر هفته، در هر ماه، و سال های ابتدایی کودکی ، روی پارچه ی سفید، بگیرید و روی این بکگراند ماهگرد براحتی طراحی کنید.

بک گراند ماهگرد کودک و نوزاد

در بک گراند شماره ۴ شما طرح یونیکورن یا تک شاخ را در این ماهگرد خواهید داشت، که تمامی لایه های این بکگراند نیز قابلیت جابجایی و ادیت در نرم افزار فتوشاپ را دارند.

بک گراند ماهگرد کودک و نوزاد

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.