⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : طرح شال و روسری

طراحی روسری برای چاپ دیجیتال و سابلیمیشن ، امروزه تولیدکنندگان مطرح شال و روسری بعد از سال ها کسب و کار موفق به این نتیجه رسیده اند که برای داشتن کسب و کار موفق و حضور در بازار باید علاوه بر انتخاب متریال و مواد اولیه در تولید شال و روسری، در انتخاب طرح و رنگ نیز نهایت تلاش و دقت خود را به خرج دهند و همین موضوع باعث شده تا همواره نبض سلیقه مشتری را بدست بگیرند، همراهی تولید کنندگان با سلیقه مشتریان ، یکی از پارامترهای ضمانت حضور آنها را در بازر رقابت است. در این میان عده ای از تولید کنندگان نیز برای بالابردن سرعت تولید، از طرح آماده روسری استفاده می کنند و برخی نیز ممکن است حتی بجای استفاده از طراحان حضوری، طرح را به صورت دورکار یا برون سپار به طراح روسری بسپارند.

طراحی روسری

یکی از مزیت های استفاده از طرح آماده روسری این است که اصولا تولید کننده خود را با یک طراح در حین تولید درگیر نمی کند و از طرفی طراح روسری در تهران یا هر شهر دیگری هم که باشد نیزی به طی کردن مسافت از منزل تا محل کار را ندارد و صرفا با بکارگیری تکتولوژی های ارتباطی در شبکه های اجتماعی مجازی آثار و تولیدات خود را منتشر و یا برای خریدار ارسال می کند. این موضوع برای ذخیره کردن وقت و جلوگیری از اتلاف وقت برای هر دو طرف بسیار مهم است و خود به خود و بصورت نا محسوس روی کاهش هزینه تولید هم می تواند در طول مدت کار، اثر گذار باشد.

سفارش طراحی روسری

  • یک طراح روسری و پارچه باید با چه مسائلی آشنا باشد ؟

از قدیم گفته اند “علم قدرت می آورد” ،داشتن علم و آگاهی از مواردی مثل سطح درخشندگی پارچه و شناختن انواع مدل پارچه ها مثل کرپ، ابریشم ، ساتن ، کج راه و ژاکارد و …. همه و همه یعنی موفقیت هرچه بیشتر یک طراح در بازار کار، طراحی در یک نگاه ممکن است تلفیق و آزاد سازی هنر ذهن یک گرافیست باشد ولی در پس آن آمیخته است با اواع نکتهای بسشیار ریز و کاربردی مثل همین نکاتی کدر شناخت پارچه مطرح می شود، زیرا پارچه ها با سطح متفاوتی لز درخشندگی و ماتی می توانند اثر گرافیکی و طرح شما را متمایز نشان دهند. پس این مسئله را به عنوان یک پیش پروژه در طراحی و قبل از شروع طراحی در نظر بگیرید و حتما آن را در روند کار خود لحاظ کنید.

طراح روسری در تهران

  • کالیبره بودن مانیتور طرح

طراح شال و روسری و بطور کلی طراحانی که خروجی آنها فایل چاپی است باید مانیتورشان کالیبره باشد، زیرا کالیبره نبودن مانیتور باعث گمراهی او در بکارگیری رنگ چاپ می شود و او را از واقعیت چاپ منحرف می کند ، به همین جهت ممکن است فایلی که در مانیتور می بیند با چاپی که از فایل او ایجاد شده است تفاوت های زیادی داشته باشد. پس از این مطلب غافل نشویم . همواره از مانیتور های استاندارد استفاده کنیم. همچنین اگر تنظیمات کنتراست و هایلایت و بک لایت مانیتور یک طراح غیر منطقی و غیر واقعی باشد این مشکل برای او به شکل دیگری بوجود می آید. مثلا همواره رنگ ها را بسیار روشن تر از آن چه در استاندارد رنگی است می بیند و انتخاب می کند.

  • انتخاب رنگ ها از فرمت و کانال CMYK

انتخاب رنگ های RGB یکی از مهم ترین دلایل تفاوت رنگ در طرح و چاپ است متاسفانه بسیاری از طراحان در طول طراحی داکیومنت طراحی را بصورت RGB طراحی و ذخیره می کنند و چون چاپخانه و کامپیوتر دستگاه چاپ بر مبنای CMYK اقدام به چاپ می کند به همین خاطر اختلاف این رنگ ها به راحتی خود نمایی می کند، از مهمترین اختلافات رنگ در این بین می شود به تفاوت در رنگ هایی مثۀ آبی کاربنی، فسفری ، نارنجی و … اشاره کرد و این نکته مهم همواره باید برای طراحان مسئله مهمی بشمار آید.

  • از اصول طراحی روسری آگاه شوید

این تصور اشتباه است که فکر کنیم روسری تکه ای از یک پارچه از پیش چاپ شده است، روسری در قطع و قواره خود دارای یک استاندارد مهم در طراحی است، این استاندارد ها از اصول و قواعدی پیروی میکند که طراح باید از آن ها طبعیت کند، شرایط لچکی ها و گوشه ها ، قرار گرفتن محل رنگ و طرح ، همه و همه یعنی اصول و قواعد این کار، طرح نباید خود را از این موضوع راحت و بی نیاز بداند ، طراح روسری نباید بدون رعایت منطق طراحی صرفا اندیشه گرافیکی و هنری خو را مجسم کند زیرا ممکن است در زمان چاپ و تولید نهایی متوجه شود که محصول طراحی شده با محصول چاپ شده در زمان استفاده از روسری تفاوت چشمگیری دارد و المان و نمادهای بکرگیری شده او در طرح اصلا به چشم نیانده ، پس لازم است از این نکته به سادگی عبور نکنید.

  • فرمت فایل چاپی را استاندارد انتخاب کنید

فایل چاپی باید از چهار رنگ و بر مبنا و اصول CMYK انتخاب شود پس توجه کند از انتخاب کد رنگ های RGB برای این منظور استفاده نکنید زیرا رنگ انتخابی شما با رنگ چاپ شده متفاوت خواهد شدپس لازم است فایل شم اصطلاحا چهار کانال باشد، منظور از C.M.Y.K  چهعار رنگ اصلی cayan Magenta Yellow Black است . ار آنجایی که در مانیتور و .. رنگ بر اساس ترکیب نو از RGB تشکیل می شود به همین خاطر برای چاپ ، چنین استانداری را تعریف کرده اند.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.