⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند عکس کودک, بک گراند لایه باز, دانلود ویژه

بک گراند بچه رئیس لایه باز برای طراحی عکس های آتلیه ای در ابعاد ۳۰ در ۴۰ و کیفیت عالی با فرمت psd در این مطلب از سایت پی اس دی ها آماده دانلود شده است. این چهار بک گراند زیبا ، بصورت کاملا لایه لایه طراحی شده و در نرم افزار فتوشاپ قابل ویرایش و جابجایی لایه ها می باشد. این بک گراند ها مناسب طراحی عکس های دخترانه و پسرانه می باشد.

کد محصول: ۴۱۱۳

تعداد و فرمت: ۴ بک گراند کاملا لایه باز با فرمت PSD در ابعاد ۳۰ در ۴۰ و کیفیت عالی

بهمراه اعداد آبی رنگ ۰ تا ۹

بک گراند بچه رئیس لایه باز

بک گراند بچه رئیس لایه باز با کیفیت عالی و ابعاد ۳۰در۴۰

پس از پرداخت مبلغ لینک دانلود این فایل های لایه باز ، به صورت اتوماتیک به شما نمایش داده میشود و میتوانید با زدن روی لینک، فایل را با کیفیت اصلی دانلود کنید. این فایل های فتوشاپی، در گوشی موبایل قابل استفاده نیستند.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

تمامی نمونه ها را بصورت کامل در ادامه مطلب ببینید.

نمونه ای دیگر از بک گراند های بچه رئیس موجود در این پک را در تصویر پایین مشاهده میکنید، که تمامی لایه ها ، بادکنک، ریسه جشن، عدد استفاده شده در بک گراند دایره ای ، جعبه های کادو ، کلاه تولد میز تولد و … در لایه های جدا قرار گرفته اند.

بک گراند بچه رئیس لایه باز

نمونه طراحی عکس دخترانه با بکگراند بچه رئیس با شخصیت کارتونی استیسی ، برای طراحی عکس دختربچه ها

بک گراند بچه رئیس لایه باز

همانطور که در تصویر پایین هم مشاهده میکنید، با توجه به اینکه تمامی لایه ها از هم جدا هستند، در نرم افزار فتوشاپ ، قابلیت جابجایی دارند، میز تولد عدد ها ، بادکنک ها ، بنر پشت سر ، زمین زیر پای کودک و … همگی در لایه های جدا قرار گرفته اند.

بک گراند بچه رئیس لایه باز

میز های مکعبی ، اعداد تولد ، کلاه تولد ، بادکنک های رنگی و کاراکتر بچه رئیس جلوی تصویر کاملا لایه باز هستند و میتوانید در نرم افزار فتوشاپ همه ی آن ها را جابجا کنید و مناسب طراحی خود در جای مناسب قرار بدهید.

بک گراند بچه رئیس لایه باز

در تصویر بالا تمامی فایل های لایه باز موجود در این مجموعه بک گراند لایه باز بچه رئیس را مشاهده میکنید.

پس از پرداخت مبلغ لینک دانلود این پس زمینه های لایه باز ، به صورت اتوماتیک به شما نشان داده میشود و می توانید با زدن روی لینک، فایل را با کیفیت اصلی دانلود کنید. این فایل های فتوشاپی مناسب طراحی در فتوشاپ هستند، در گوشی موبایل قابل استفاده نیستند.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.