⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, جشن عبادت و تکلیف, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

لایه باز جشن تکلیف دانلود بک گراند جشن عبادت برای طراحی عکس های جشن عبادت پسرانه و دخترانه ، با کیفیت عالی و در ابعاد ۴۰ در ۳۰ بصورت دکور کاملا سه بعدی و لایه باز در این مطلب از سایت پی اس دی ها، جهت دانلود قرار داده شده است.

کد محصول: ۴۱۱۷

تعداد و فرمت: ۲ لایه باز psd با کیفیت عالی و در ابعاد ۳۰ در ۴۰

لایه باز جشن تکلیف

برای خریداری این بکگراند پی اس دی کاملا لایه لایه، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت انلاین، فایل را با کامپیوتر دانلود کنید. (فایل جهت استفاده در فتوشاپ طراحی شده)

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

فایل دومی که در این پک وجود دارد را در تصویر پایین میبینید، تمامی لایه ها ، ستاره های آویزان ، ماه ، چراغ ، قرآن و … از بک گراند جدا هستند و در لایه های جدا قرار گرفته اند و قابل جابجایی میباشند.

لایه باز جشن تکلیف

۲ فایل لایه باز جشن تکلیف برای طراحی عکس در نرم افزار فتوشاپ جهت طراحی عکس دانش آموزان مدرسه برای عکس جشن عبادت و جشن تکلیف پسرانه و دخترانه در نرم افزار فتوشاپ بصورت psd

  لایه باز جشن تکلیف

این پک شامل دو فایل کاملا لایه لایه با دکور سه بعدی و در لایه های کاملا جدا از هم طراحی شده و تا ابعاد ۳۰ در ۴۰ قابل طراحی و چاپ با کیفیت عالی می باشد. تمامی لایه ها در فتوشاپ قابلیت جابجایی و ادیت دارند. عکس های دختربچه در فایل اصلی قرار ندارند و فقط فایل جشن تکلیف جهت طراحی عکس های دانش آموزان در اختیار شما قرار داده می شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.