⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند عکس کودک, بک گراند نوزاد, دانلود ویژه

بک گراند ساده با دکور اسباب بازی ، در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی، تعدادی بک گراند ساده برای طراحی عکس های نوزاد و کودک آماده کرده ایم. این بک گراند های آماده ، دکورهای ساده با بادکنک آرایی و کیک تولد ، سبد نوزاد برای طراحی عکس نوزاد در حالت خوابیده ، بک گراند هایی با دکور اسباب بازی ماشین ، توپ ، خرس عروسکی ، و آدم برفی شخصیت کارتونی الاف در کارتون فروزن می باشد که برای طرحی عکس های کودکانه مناسب هستند.

کد محصول: ۴۱۲۱
تعداد و فرمت: ۲۴ بک گراند با کیفیت عالی و فرمت jpg

بک گراند ساده با دکور اسباب بازی

بک گراند ساده با دکور اسباب بازی

در این طراحی عکس پسر بچه را در بک گراند تولد با دکور توپ طراحی کرده ایم که پس زمینه را برای اینکه زیباتر و طبیعی تر به نظر بیاید فلو کرده ایم.

این بک گراند ها، تک لایه و با کیفیت عالی تهیه شده و عکس دکور آتلیه های خارجی می باشند، که شما با کمی مهارت در نرم افزار قدرتمند فتوشاپ در کامپیوتر میتوانید عکس های زیبایی را از کودک طراحی و چاپ نمایید.

برای دانلود در ازای پرداخت این مجموعه بک گراند برای فتوشاپ ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ منتظرباشید تا لینک دانلود بصورت اتوماتیک به شما نمایش داده شود ، سپس میتوانید با زدن روی دکمه ی دانلود، فایل ها را با کیفیت عالی دانلود کنید.

جهت مشاهده تمام نمونه بک گراند های این مجموعه اینجا کلیک کنید

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

در ادامه مطلب تعدادی از نمونه های طراحی با این بک گراند ها را میتوانید ببینید و ایده بگیرید.


در عکس های زیر نیز سبد هایی برای طراحی عکس نوزاد مشاهده میکنید که براحتی میتوانید عکس نوزاد را در آن طراحی نمود. دکور سبد با پرهای رنگی زیبا.

بک گراند ساده با دکور اسباب بازی

بک گراند ساده با دکور اسباب بازی

بک گراند ساده با دکور اسباب بازی

 

بک گراند ساده با دکور اسباب بازی  بک گراند ساده با دکور اسباب بازی بک گراند ساده با دکور اسباب بازی بک گراند ساده با دکور اسباب بازی

بک گراند ساده صورتی

در عکس بالا نیز عکس یک دختر بچه ی یک ساله ی زیبا را طراحی کرده ایم که در پس زمینه ی بک گراند یک خرس عروسکی قرار دارد، ما در طراحی عکس پس زمینه را فلو کرده ایم، اما عکس بک گراند اصلی که شما دانلود میکنید، کاملا واضح می باشد و شما به تناسب طراحی خودتان میتوانید آن را بلار کنید.

ایجاد بوکه با تصاویر بوکه در عکس میتواند این را به مخاطب القا کند که در پس زمینه ی یک ریسه ی نور قرار دارد و عکس را زیباتر میکند.

 بک گراند ساده با دکور اسباب بازیبک گراند ساده با دکور اسباب بازی

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.