⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, تقویم لایه باز, دانلود ویژه

تمپلیت آماده برای طراحی تقویم در ابعاد بزرگ به همراه یک تقویم ۱۴۰۰ برای جایگذاری در تمپلیت ها، این تقویم بصورت مرج شده داخل تمپلیت تقویم قرار داده شده و فونت آن قابل تغییر نیست. این مجموعه شامل ۸ عدد تمپلیت تقویم لایه باز است که برای سال های مختلف قابل استفاده می باشد.

کد محصول: ۴۱۴۴

تعداد و فرمت: ۸ عدد تمپلیت برای طراحی تقویم بصورت لایه باز psd کیفیت عالی

تمپلیت آماده برای طراحی تقویم

قبل از اقدام به خرید این مجموعه تمپلیت فایل های تقویم، توضیحات دقیق را مطالعه کنید و در ادامه مطلب نمونه های کامل را ببینید.

فقط در یکی از این تمپلیت های اماده ی پی اس دی ، فایل تقویم شمسی ۱۴۰۰ قرار گرفته و در تمپلیت های دیگر (۷تمپلیت دیگر)تقویمی قرار نگرفته، و چینش تقویم به عهده ی خود شما می باشد.

برای خرید این تقویم لایه باز به همراه ۷ تمپلیت آماده لایه باز برای چینش تقویم با موضوعات مختلف ، تم تقویم باب اسفنجی ، تم تقویم تولدی با زرافه ، تم تقویم شرکتی و تقویم تبلیغاتی ، تم تقویم کودک ، مهد و مدرسه ، تم تقویم شمسی روز کودک ، تم تقویم عروس و داماد و اسپرت و … روی لینک پایین بزنید و پس از پرداخت مبلغ، لینک دانلود را مشاهده و با کامپیوتر دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

در تصویر پایین نمونه های کامل قرار گرفته در این مجموعه را مشاهده میکنید، در تقویم سمت چپی ، تقویم ۱۴۰۰ شمسی قرار گرفته اما در بقیه ی تمپلیت های لایه باز آماده تقویم، هیچ تقویمی قرار ندارد و چینش تقویم در آن ها به عهده ی خودتان است.

تمپلیت آماده برای طراحی تقویم

تمپلیت آماده برای طراحی تقویم

لطفا دانلود پس از پرداخت مبلغ و دریافت لینک ، با کامپیوتر انجام شود

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.