⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند با کیفیت عکس, بک گراند عکس کودک, دانلود فون کودک, دانلود ویژه

دانلود بک گراند عکس برای طراحی پس زمینه های پسرانه ، در این مطلب نمونه بک گراندهای کاربردی را جهت خرید و دانلود پس زمینه ی عکس فتوشاپی را قرار دادهیم ، این پکیج برای طراحی عکس آتلیه با دکور های کارتونی واقعی با شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و محبوب بچه ها آماده شده است . استفاده از اسباب بازی های واقعی و استند و دکور واقعی در این مجموعه باعث زیبایی بیشتر آن شده است. طبیعتا اگر بخواهیم چنین چیدمانی را در محیط آتلیه قرار بدهیم باید هزینه زیادی پرداخت کنیم و البته نیاز به فضای زیادی هم داریم ، ولی با کمک همین بک گراندهای زیبای آتلیه ای به انواع دکورهای زیبا دسترسی داریم و مس شود در طراحی های مختلف از آنها استفاده کرد

کد محصول: ۴۱۶۷

” تعداد و فرمت: ۶ بکگراند با کیفیت عالی و فرمت jpg ”

دانلود بک گراند عکس جدید

دکور واقعی بک گراند کودک پسرانه برای طراحی عکس آتلیه با تم ماشین و ساختمان سازی و عمران

جهت مشاهده تمام نمونه بک گراند های این مجموعه اینجا کلیک کنید

جهت خرید و دانلود در ازای پرداخت این مجموعه بک گراند جدید کودکانه ، برای فتوشاپ عکس های کودک و نوجوان ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ منتظرباشید تا لینک دانلود بصورت اتوماتیک به شما نمایش داده شود ، سپس میتوانید با زدن روی دکمه ی download ، فایل ها را با کیفیت عالی توسط نرم افزار دانلود منیجر در کامپیوتر دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

دانلود پس زمینه ی عکس با تم جنگل و مناسب عکس های پسرانه

دانلود بک گراند عکس برای طراحی عکس

دانلود بک گراند کارتونی با دکور سیمبا یا شیرشاه

دانلود بک گراند عکس برای فتوشاپ

بک گراند کارتونی داستان اسباب بازی ، وودی و جسی و …

دانلود بک گراند مخصوص عکس آتلیه

بک گراند کارتونی با دکور کودکانه برای طراحی عکس های کودک و نوجوان

دانلود بک گراند عکس اتلیه ای جنگل

دریافت پس زمینه ی سنتی و چوبی برای طراحی عکس های پسرانه ی کودک و نوجوان

دانلود بک گراند عکس کابوی

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

 

نتیجه گیری :

استفاده از بک گراندهایی که دکور طبیعی دارند بسیار زیباتر از دکورهای کارتنی می تواند به طراحی های آتلیه ای شما نما ببخشد و زیبایی و نمای آن را بیشتر می کند، اگر چنانچه شما در فضای آتلیه ای خود فضای زیادی در اختیار ندارید و یا اگر دکورسازی برای شما هزینه زیادی را در بردارد می توانید ازمجموعه های بک گراندهای آماده برای این موضوع استفاده کنید تا هم در فضاسازی و هم در هزینه های اجرای کار صرفه جویی کنید، علاوه بر آنکه زیبایی این کار نیز چشمگیر است.

 

پکیج بک گراند عکس کد۴۱۶۷ برای چه نوع طراحی کاربرد دارد؟

این مجموعه برای طراحی عکس های پسر بچه ها با دکور cowboy – شیر شاه – اسباب بازی – و فضای جنگلی برای طراحان آتلیه ای و نغییر پس زمینه عکس کاربرد دارد.

کیفیت فایل های پکیج بک گراند کد ۴۱۶۷ چگونه است ؟

این مجموعه شامل فایل های اصلی و اورجینال عکاسی شده از دکور آتلیه های خارجی بوده و با همان کیفیت و رزولوشن بالا جهت طراحی آتلیه ای به شما تحویل می شود.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.