⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, انواع فایل psd, بک گراند آتلیه, تقویم لایه باز, دانلود ویژه

تمپلیت تقویم آماده برای طراحی در ابعاد بزرگ به همراه یک تقویم شمسی ۱۴۰۱ برای جایگذاری در تمپلیت ها، این تقویم بصورت مرج شده داخل تمپلیت تقویم قرار داده شده و فونت آن قابل تغییر نیست. این مجموعه شامل ۸ عدد تمپلیت تقویم لایه باز است که برای سال های مختلف قابل استفاده می باشد. تم

۸ تمپلیت تقویم آماده برای طراحی + ۱ تقویم ۱۴۰۱ بصورت مرج شده

کد محصول : ۴۲۶۷

تمپلیت تقویم آماده برای طراحی تمپلیت تقویم آماده برای طراحی

تقویم ۱۴۰۱ شمسی بصورت مرج شده در لایه ای جدا قرار گرفته

قبل از اقدام به خرید این مجموعه تمپلیت فایل های تقویم، توضیحات دقیق را مطالعه کنید و در ادامه مطلب نمونه های کامل را ببینید.

فقط در یکی از این تمپلیت های اماده ی پی اس دی ، فایل تقویم شمسی ۱۴۰۱ قرار گرفته و در تمپلیت های دیگر تقویمی قرار نگرفته، و چینش تقویم به عهده ی خود شما می باشد.

https://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gifبرای مشاهده ی تمامی نمونه های این پک اینجا کلیک کنید

برای خرید این پک لایه باز تمپلیت تقویم جهت چینش تقویم با موضوعات مختلف ، تم تقویم ببر، تم تقویم یونیکورن و تک شاخ ، تم تقویم شرکتی و تقویم تبلیغاتی ، تم تقویم کودک ، مهد و مدرسه ، تم تقویم شمسی فانتری و حیوانات ، تم تقویم عروس و داماد و اسپرت و … روی لینک پایین بزنید و پس از پرداخت مبلغ، لینک دانلود را مشاهده و با کامپیوتر دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.