⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, بک گراند آتلیه, دانلود ویژه

بک گراند کیک تولد برای طراحی عکس ، در این مطلب تعدادی عکس کیک با کیفیت عالی و تم های مختلف برای استفاده در طراحی عکس های کودک آماده کرده ایم که بصورت تک لایه و jpg می باشد و دوربری نشده است. دوربری این مجموعه کیک تولد به عهده ی طراحان عزیز می باشد.

بک گراند کیک تولد برای طراحی عکس

کد محصول: ۴۲۷۶

۱۸ فایل بکگراند کیک تولد ، کیفیت عالی ابعاد بزرگ فرمت jpg

https://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gifبرای مشاهده ی تمامی نمونه های این پک اینجا کلیک کنید

جهت خرید این مجموعه کیک تولد کافی است روی دکمه ی خرید بزنید ، فرم زیر را تکمیل نمایید و پس از پرداخت موفق منتظر باشید لینک دانلود به شما نمایش داده شود، بهتر است فایل خریداری شده را با کمک برنامه اینترنت دانلود منیجر دانلود نمایید. همچنین یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل یا همان صندوق پست الکترونیکی شما نیز ارسال می شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

بک گراند کیک تولد برای طراحی عکس

این مجموعه شامل کیک های تولد برای سنین مختلف با تم بچه رئیس ، کیک سگ های نگهبان ، کیک  lol ، کیک هری پاتر برای عکس نوجوان ، کیک فشن ، کیک تک شاخ یا یونیکورن ، کیک فروزن یا السا و آنا ، کیک مرد عنکبوتی ، و انواع کیک تولد پسرانه و دخترانه می باشد.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.