⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, دانلود فون اسپرت, دانلود ویژه

بک گراند گرافیتی یا نقاشی دیواری ،دیوارنگاری یا گرافیتی به تصویر کردن نقش‌ها، اشکال، حرف‌ها، نشانه‌ها، نمادها، الگوها و کلمه‌ها بر روی دیوارها یا هر مکان عمومی که بتوان از آن به عنوان مکانی برای نوشتن، نقاشی، کنده‌کاری و خط‌کشی کردن استفاده کرد، گفته می‌شود. دیوار نگاشته‌ها، هرگونه علامت‌گذاری‌ای به حساب می‌آیند که می‌توانند در شکل‌های نوشتن ساده حرف‌ها تا نقاشی‌های استادانه ظاهر شوند. دیوار نوشته‌ها از دوران باستان به عنوان مثال یونان باستان، امپراتوری‌های روم، چین و ایران وجود داشته‌اند.

در این مطلب از سایت پی اس دی ها ، فرخی ، ۵۰ بک گراند گرافیتی یا نقاشی دیواری با کیفیت عالی آماده کرده ایم که مناسب طراحی عکس های اسپرت می باشند.

بک گراند گرافیتی یا نقاشی دیواریبک گراند گرافیتی یا نقاشی دیواری

کد محصول : ۴۲۹۴

۵۰ بکگراند با کیفیت عالی و فرمت jpg

https://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2017/05/arrow28129.gifبرای مشاهده ی تمامی نمونه های این پک اینجا کلیک کنید

جهت خرید این مجموعه بک گراند گرافیتی ،لازم است فرم زیر را به راحتی تکمیل نمایید و پس از پرداخت موفق منتظر باشید لینک دانلود به شما نمایش داده شود، بهتر است فایل خریداری شده را با کمک برنامه اینترنت دانلود منیجر دانلود نمایید. همچنین یک نسخه از لینک دانلود به ایمیل شما نیز ارسال می شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

دیوارنگاری بخشی از هنرهای خیابانی ونیز از عناصر اصلی فرهنگ هیپ هاپ به‌شمار می‌آید. از جمله خطوط نوشتاری برای شعار و تصویرسازی برای زیباسازی شهری یا تبلیغات فرهنگی و به‌طور کلی رسم هر گونه اثر هنری شامل بر متن، تصویر و برجسته نگاری که توسط طراح صورت پذیرفته باشد. منظور از هنر خیابانی آن بخش از گرافیک است که در کوچه و خیابان و سطح شهر با آن برخورد می‌کنیم.

بک گراند گرافیتی یا نقاشی دیواری بک گراند گرافیتی یا نقاشی دیواری بک گراند گرافیتی یا نقاشی دیواری بک گراند گرافیتی یا نقاشی دیواری بک گراند گرافیتی یا نقاشی دیواری بک گراند گرافیتی یا نقاشی دیواری بک گراند گرافیتی یا نقاشی دیواری بک گراند گرافیتی یا نقاشی دیواری

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.