⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, بک گراند آتلیه, بک گراند لایه باز, دانلود ویژه

آلبوم ایتالیایی عکس عروس و داماد بصورت کاملا لایه لایه با کیفیت عالی و فرمت psd برای چینش عکس عروس و داماد با متن های آماده ی نستعلیق با چینش زیبا و جدید از سایت پی اس دی ها فرخی. این مجموعه برای طراحی عکس و آلبوم های دیجیتال ایتالیایی و همچنین برای بک گراند عروسی آلبوم ایتالیایی کاربرد فراوانی دارد ، شما می توانید از این مجموعه که متشکل از فریم های لایه باز و متن های لاتین عاشقانه است برای طراحی ژورنالی و چینش مجله ای که سبک چیدمان ژورنالی با تم مجله ای است استفاده کنید ، ضمنا این پکیج بگونه ای طراحی شده است که فریم های هندسی مختلف آن در برنامه فتوشاپ قابلیت جابجایی دارند و psd هستند. این پکیج برای آلبوم های ۳۰×۶۰ قابل استفاده است.

آلبوم ایتالیایی عکس عروس و داماد

آلبوم ایتالیایی عکس عروس و داماد

کد محصول: ۴۳۰۹

   تعداد و فرمت: ۲۰ فایل بکگراند (۴۰ صفحه آلبوم ) لایه باز با کیفیت عالی

و فرمت PSD و اندازه ۳۰×۶۰

جهت مشاهده تمام نمونه بک گراند های این مجموعه اینجا کلیک کنید

جهت خرید و دانلود در ازای پرداخت این مجموعه بک گراند جدید آلبوم عروس و داماد لایه باز ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ منتظرباشید تا لینک دانلود بصورت اتوماتیک به شما نمایش داده شود ، سپس میتوانید با زدن روی دکمه ی دانلود، فایل ها را با کیفیت عالی توسط نرم افزار دانلود منیجر در کامپیوتر خود دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

 

نمونه هایی از طراحی با این آلبوم های ایتالیایی جدید لایه باز را در ادامه مطلب مشاهده میکنید، تمامی لایه ها قابل ادیت می باشند.

آلبوم ایتالیایی عکس عروس و داماد   آلبوم ایتالیایی عکس عروس و داماد آلبوم ایتالیایی عکس عروس و داماد آلبوم ایتالیایی عکس عروس و داماد آلبوم ایتالیایی عکس عروس و داماد

آلبوم ایتالیایی عکس عروس و داماد

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.