⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آبجکت طراحی و دکور, تصاویر دوربر شده, دانلود ویژه

دکور استند سه بعدی عدد یک تا ده را در این مطلب از سایت پی اس دی ها فرخی ، در سه شکل مختلف آماده کرده ایم که برای طراحی عکس میتوانید از آن استفاده نمایید. این دکورهای سه بعدی عدد، بصورت دوربر شده و با کیفیت عالی جهت دانلود آماده شده اند. از این دکورهای سه بعدی استند عدد میتوانید در طراحی عکس های خود استفاده کنید. هر عدد با سه رنگ مختلف در این مجموعه آماده شده است. استند چوبی عدد.

بادکنک یونیکورن در این پک با کد ۳۸۱۵ قرار گرفته و بصورت جداگانه میتوانید کد ۳۸۱۵ را تهیه کنید. بادکنک تک شاخ فقط جهت ایده در عکس زیر استفاده شده و این پک موجود نیست.

دکور استند سه بعدی عدد یک تا ده

کد محصول ۴۳۱۷

اعداد یک تا ده بصورت استند سه بعدی دوربر شده، با کیفیت عالی و فرمت psd

برای دانلود در ازای پرداخت این فایل های لایه باز دکور سه بعدی عدد یک تا ده ، با کیفیت عالی ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ، لینک دانلود را بصورت اتوماتیک ، در ایمیلتان دریافت نمایید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

عدد سه بعدی ، دکور عدد یک تا ده ، استند عدد یک تا ده بصورت فایل لایه باز

دکور استند سه بعدی عدد یک تا ده دکور استند سه بعدی عدد یک تا ده دکور استند سه بعدی عدد یک تا ده دکور استند سه بعدی عدد یک تا ده

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.