⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : آلبوم دیجیتال عروس, دانلود ویژه

آلبوم دیجیتال عکس عروس و داماد برای طراحی آتلیه ای عکس های اسپرت ، عروس با کیفیت عالی و در ابعاد ۳۰ در ۶۰ از سایت پی اس دی ها فرخی. این مجموعه آلبومی با کیفیت عالی و به سبک جدید طراحی شده و تمامی لایه ها بصورت لایه باز طراحی شده . بدون هیچ گونه دوربری عکس های خود را میتوانید داخل فریم های این آلبوم قرار داده و طراحی کنید.

آلبوم دیجیتال عکس عروس و داماد آلبوم دیجیتال عکس عروس و داماد

کد محصول: ۴۰۲۸

   تعداد و فرمت: ۱۵ فایل بکگراند (۳۰ صفحه آلبوم ) لایه باز با کیفیت عالی

و فرمت PSD و اندازه ۳۰×۶۰

جهت مشاهده تمام نمونه بک گراند های این مجموعه اینجا کلیک کنید

جهت خرید و دانلود در ازای پرداخت این مجموعه بک گراند جدید آلبوم عروس و داماد لایه باز ، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ منتظرباشید تا لینک دانلود بصورت اتوماتیک به شما نمایش داده شود ، سپس میتوانید با زدن روی دکمه ی دانلود، فایل ها را با کیفیت عالی توسط نرم افزار دانلود منیجر در کامپیوتر خود دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

آلبوم دیجیتال عکس عروس و داماد

آلبوم دیجیتال عکس عروس و داماد آلبوم دیجیتال عکس عروس و داماد آلبوم دیجیتال عکس عروس و داماد آلبوم دیجیتال عکس عروس و داماد آلبوم دیجیتال عکس عروس و داماد آلبوم دیجیتال عکس عروس و داماد

برخی از برگ های آلبوم این مجموعه به سبک مجله ای طراحی شده و شامل متن های انگلیسی مناسب رمانتیک و عاشقانه و ودینگ می باشد و از آنجایی که تمام لایه ها ، جدا از هم هستند، شما براحتی میتوانید هر لایه را جابجا، ادیت و یا حذف کنید.

آلبوم دیجیتال عکس عروس و داماد

براحتی میتوانید عکس خود را داخل فریم های این مجموعه آلبوم قرار دهید.

آلبوم دیجیتال عکس عروس و داماد

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.