⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : بک گراند آتلیه, بک گراند دکور ایرانی, بک گراند و فون یلدا, دانلود ویژه

بک دراپ یلدا جدید برای عکس با کیفیت عالی و بصورت کاملا لایه لایه از سایت پی اس دی ها فرخی . در این بکگراند یلدا ، استند انار و کادوها ، انارها و کاج ها، مبل کودک ، پرده و پنچره ، و کیک هندوانه ای یلدایی از بک گراند کاغذ دیواری ، جدا و در لایه های جداگانه قرار داده شده اند و براحتی قابل جابجایی و حذف هستند . همچنین با توجه به اینکه لایه ها باز هستند ، شما از این لایه ها میتوانید در طراحی های دیگر با بکگراند های دیگری نیز استفاده کنید. در تصاویر پایین نمونه ی طراحی شده با این بک گراند شب چله ی مدرن را کیک یلدا را مشاهده میکنید، همچنان نمونه ی بدون سوژه را برای مشاهده ی بهتر شما قرار داده ایم. مبل داخل فایل اصلی وجود دارد و میتوانید با توجه به عکس سوژه آن را در طراحی استفاده نمایید یا حذف کنید.

بک دراپ یلدا جدید برای عکس شب چله یا یلدا

بک دراپ یلدا جدید برای عکس

بک دراپ یلدا جدید برای عکس

کد محصول : ۴۳۷۹

۱ فایل دکور واقعی با کیفیت عالی ،در ابعاد ۴۰ در ۳۰

با دی پی ای ۳۰۰  با فرمت PSD

برای خرید آنلاین و دانلود این بکدراپ طبیعی شب یلدا بصورت لایه باز، روی دکمه خرید زیر بزنید و پس از نوشتن اطلاعات بصورت کامل ، و پرداخت انلاین مبلغ ، لینک دانلود فایل را با کیفیت اصلی دریافت کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .

برای مشاهده ی طراحی دیگر با این بکگراند مدرن یلدا ، ادامه مطلب را مشاهده کنید.

نمونه ای دیگر از طراحی با این فایل لایه باز را در تصویر پایین مشاهده کنید که عکس کودک ،طراحی شده است.

بک دراپ یلدا جدید برای عکس

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.