⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : جشن عبادت و تکلیف, دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

بکگراند عکس جشن تکلیف مطابق نمونه زیر را برای طراحی عکس جشن عبادت مدارس دخترانه در این پست از سایت psdha برای خرید دانلودی قرار داده ایم. این فایل که اصطلاحا به فون پی اس دی جشن عبادت نیز شناخته می شود بعد از پرداخت موفق هرینه بصورت یک فایل با کیفیت بالا در اختیار شما قرار خواهد گرفت . این فون لایه باز جشن عبادت جدید بخاطر کیفیت خوبی که دارد در خروچی نهایی و تحویل سفارش چاپ زیبایی خاص خود را حفظ می کند. در این فایل لایه باز لایه های نقاط نورانی یا بوکه ، قرآن کریم ، ابرها، کیف ، بال های فرشته ، متن ، از بکگراند جدا و در لایه های جداگانه در قالب یک فایل پی اس دی قرار گرفته است. این بکگراند لایه باز زیبا و جذاب را برای طراحی عکس های دانش آموزان دختر میتوانید استفاده کنید.

بکگراند عکس جشن تکلیف

کد محصول : ۴۳۹۵

۱ فایل لایه باز با کیفیت عالی و ابعاد ۲۰ در ۳۰ و فرمت PSD

برای دانلود در ازای پرداخت این بکگراند عکس جشن تکلیف یا جشن عبادت، روی دکمه ی خرید پایین بزنید و پس از پرداخت آنلاین مبلغ، لینک دانلود را بصورت اتوماتیک ، به شما نمایش میدهد و میتوانید با زدن روی دکمه ی دانلود، فایل ها را با کیفیت عالی دانلود کنید.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.