⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : افکت عکس, دانلود ویژه

افکت های عکاسی در فتوشاپ

افکت های عکاسی در فتوشاپ برای طراحی عکس در فتوشاپ – در این مطلب میخواهم بدانیم اصلا افکت یعنی چه ؟ معنی افکت چیست ؟ وقتی صحبت از افکت در فتوشاپ می شود ، منظور ما این است که یک سری از عملیات های نرم افزاری به گونه ای روی عکس صورت بگیرد که نهایتا منجر به تغییرات بصری روی عکس بشود.

کد محصول : ۱۸۹۹

تعداد ۷ افکت لایه باز به سبک افکت اینستاگرام برا طراحی عکس

دانلود افکت های فتوشاپ

افکت های عکاسی در فتوشاپ

مثلا با استفاده از افکت خاکستری می توانیم  رنگ عکس را تیره و یا متمایل به سیاه و سفید کنیم، و همچنین می توانیم عکس را کمی تار ، و یا براق و شارپ نمود . بعضی از افراد به این افکتها فیلتر هم می گویند مثلا می گویند : فیلتر نور . به تصاویر زیر دقت کنید، همه آن ها یک عکس هستند ولی در محیط فتوشاپ با افکت ها مختلف و با  رنگ های مختلف جلوه های مختلفی به خود گرفته اند، یکی از عکس ها سیاه و سفید شده است و دیگر کدر و دیگری براق شده است.

افکت های زیبا برای عکس

افکت های عکاسی در فتوشاپ

افکت های جدید فتوشاپ

ایجاد افکت روی عکس کار بسیار دشوار و زمانبری است و باید برای اعمال هر افکت وقت و زمان بسیار زیادی را صرف کنید تا بتوانید نتیجه دلخواه را کسب نمایید. ما در این مطلب قصد داریم تعداد ۷ مدل افکت لایه باز پی اس دی را  در محیط فتوشاپ  برای شما جهت خرید دانلودی قرار دهیم، این افکت ها کاملا آماده و لایه باز و psd می باشد.

افکت های جدید فتوشاپ

افکت عکس

این افکت ها برای نسخه های cs4 به بالا  مناسب می باشد و مهمترین ویژگی آن ها ایجاد تغییراتی همچون تغییرات افکت های اینستاگرام instagram در فتوشاپ می باشد.

افکت عکس

افکت عکس در فتوشاپ

افکت عکس در فتوشاپ

افکت های زیبا برای عکس

افکت های زیبا برای عکس

تعداد ۷ افکت جذاب لایه باز برای عکاسی | فرمت فایل psd

شما با استفاده از این افکت ها اصلا وقت زیادی صرف نمی کنید بلکه صرفا با یک کلیک ساده افکت های جذابی را روی عکستان اعمال می کنید درحالی که به اصل عکستان هیچ آسیبی نمی رسد. برای خرید این فیلترها و افکت های جذاب فتوشاپ باید ابتدا مبلغ آن را پرداخت کنید و در زمان خرید، نام و نام و خانوادگی و شماره تلفن همراهتان را با دقت وارد نمایید تا لینک به ایمیل شما ارسال شود.

کلیک جهت خرید کالا ، به منظور پذیرش قوانین و مقررات سایت می باشد .
مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.