⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دانلود فون مدرسه, دانلود ویژه

دانلود بک گراند های لایه باز سنتی و روستایی و بک گراند عشایر با کیفیت عالی و بصورت لایه باز را در این ساعت از سایت پی اس دی ها جهت دانلود ویژه آماده کرده ایم. این ۴ بک گراند در قالب ۴ طرح لایه باز psd توسط گروه گرافیکی نگار طراحی و آماده سازی شده است.

تعدادی از آبجکت های تصویری در جلوی زمینه بصورت لایه ی جدا از هم طراحی شده. در نمونه ی فون سنتی و عشایر که در تصویر چهارم مشاهده می کنید، درخت خشکیده و فانوس و تعدادی از برگ های خشکیده که روی زمین ریخته و شاخه ی گل خود رویی که در سمت چپ تصویر از چادر عشایری بالا رفته بصورت جدا از بک گراند قرار گرفته است.

برای اولین بار از سایت پی اس دی ها

بک گراند لایه باز سنتی

برای مشاهده باقی نمونه ها به ا دامه مطلب بروید

در بک گراند عکس چادر عشایری سنتی که در تصویر زیر مشاهده می کنید، تصویر چادر عشایری از بک گراند و آسمان و درختان خشکیده ی جلوی تصویر ، و همین طور سبدهای جلوی تصویر از هم جدا می باشد و شما می توانید تصویر آسمان و پشت چادر را تغییر دهید و به جای کودک جلوی تصویر ، عکس کودک خود را جایگزین کنید.

بک گراند عکس عشایر

در بک گراند عکس سنتی و عشایری زیر ، اسب و ابرهای آسمان و تعدادی گندم و شاخ و برگ جلوی پای اسب از بک گراند جدا هستند.

بک گراند لایه باز سنتی

این بک گراند های پی اس دی با کیفیتی عالی جهت طراحی و چاپ عکس کودک در لباس های سنتی و عشایری توسط گروه گرافیکی نگار طراحی شده اند.

بک گراند لایه باز سنتی

http://www.psdha.ir/wp-content/uploads/2014/05/shopbanpsdha.gif

مشخصات و اطلاعات فایل

نظرات برای این مطلب بسته شده است.

Sorry, the comment form is closed at this time.