⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : فون آتلیه, فون كودك

دانلود بک گراند لایه باز کودک رویایی psd

دانلود بک گراند لایه باز کودک رویایی psd در ابعاد ۲۰ در ۳۰ و کیفیت عالی را در این مطلب در سایت پی اس دی ها آماده کرده ایم. این فون دیجیتال عکس آتلیه ای کودک با آبجکت های رویایی و زیبا و رنگارنگ کودکانه در ادامه مطلب قابل دانلود می باشد.

برای قرار گیری عکس کودک در این بک گراند لایه باز کودک نیازی به دوربر عکس سوژه نیست و باتکنیک های نرم افزار فتوشاپ می توانید به راحتی عکس کودک را در بکگراند پی اس دی قرار دهید.

شما می توانید عکس هایی از ژست های متفاوت و زیبای نوزاد و یا کودک عزیز خود را در این فون لایه باز کودک زیبا قرار دهید و به راحتی پس از گرفتن عکس از کودک خود عکس را در فتوشاپ باز کرده و پس از باز کردن فایل بک گراند در فتوشاپ ،عکس را در روی  لایه ی اصلی بگذارید و دوربر کنید و سپس ازفایل مورد نظر خروجی JPG گرفته وسپس به اندازه ی دلخواه بر روی شاسی یا تخته چاپ کرده و بر روی دیوار اتاق کودک نصب کنید. امیدواریم تلاش گروه گرافیکی نگار، برای طراحی و ارایه ی  مجموعه ای ارزشمند از فون های آتلیه تا کنون مورد پسند شما عزیزان و همراهان همیشگی ما قرار گرفته باشد. ما مفتخریم که به عنوان اولین و بروزترین سایت در زمینه ی آتلیه در ایران، جدیدترین وبه روزترین محصولات،فون ها،آلبوم،بک گراند،بک گراند عکس کودک لایه باز و دیگر خدمات خود را برای شما کاربران عزیز فراهم می کنیم.

دانلود بک گراند لایه باز کودک رویایی psd

دانلود بک گراند لایه باز کودک رویایی psd

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.