⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : اکشن, پلاگین فتوشاپ

دانلود اکشن روتوش و آرایش عکس Retouching Actions

دانلود اکشن روتوش و آرایش عکس Retouching Actions شامل ۱۵۵ روتوش مختلف و همچنین شامل: Khroma Luxe: Artisan Collection, Khroma Luxe: Katwalk Collection, Khroma Luxe: KolourPro and Khroma Luxe: O’Naturale Eye Khroma’s را در این مطلب بصورت رایگان آماده کرده ایم.

همان‌طور که می‌دانید کار کردن با نرم‌افزارهایی مثل فتوشاپ برای همه آسان نیست و بسیاری از کاربران مبتدی هم قصد دارند تصاویر پرتره‌ای (چهره‌های موجود در تصویر) را که با دوربین دیجیتال شخصی خود تهیه ‌کنند، پیش از چاپ و حتی هنگام ذخیره‌سازی روی هارد‌دیسک کمی رتوش کنند! اگر شما هم جزو این دسته از کاربران هستید و می‌خواهید یک رتوش حرفه‌ای و بی‌دردسر را به انجام برسانید با نرم‌افزار پیشنهادی این هفته پی اس دی ها همراه باشید.

یکی از مهم‌ترین موارد قابل توجه در انجام کارهای حرفه‌ای، سرعت انجام آن کار است! به‌نظر شما رتوش تصاویر با استفاده از نرم‌افزاری همچون فتوشاپ به چه ‌مقدار زمان نیاز دارد؟ اگر شما را یک کاربر فوق حرفه‌ای در نظر بگیریم و قادر باشید در کمتر از یک دقیقه تصویر موردنظرتان را فراخوانی کرده، آن را رتوش کنید و نتیجه را روی هارد‌دیسک ذخیره کنید، برای رتوش صد تصویر به صد دقیقه زمان نیازخواهید داشت! اکشن قدرتمند زیر با اهمیت فراوانی که برای زمان قائل است، این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا این کار را در مدت یک دقیقه‌ برای کل صد تصویر به‌انجام برسانید.

این اکشن ها فقط با یک کلیک می توانند عمل روتوش عکس به صورت حرفه ای و آتلیه ای را برای عکس های مختلف اسپرت و مدلینگ ، عکس عروس و داماد و کودک انجام دهند. برای دانلود رایگان اکشن روتوش و میکاپ عکس آتلیه ای به ادامه مطلب بروید.

دانلود اکشن روتوش و آرایش عکس Retouching Actions

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.