⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دسته‌بندی نشده

آموزش فتوشاپ حرفه ای | حذف انعکاس نور

آموزش فتوشاپ حرفه ای برای عکاسی و همکاران محترم صنف عکاس، یکی از راهبردهای سایت تخصصی آتلیه دیجیتال می باشد. به همین جهت بر آن شدیم تا با تهیه آموزش های کاربردی نرم افزار فتوشاپ بتوانیم در این زمینه به شما دوستان کمک نماییم.

انعکاس نور به شیشه عینک و یا دیگر سطوح چهره یکی از مشکلاتی است که شما همکاران گرامی کم و بیش با آن درگیر هستید و ممکن است برای روتوش وقت زیادی را صرف نمایید ، ولی در پایان از خروجی کار آن طور که باید راضی نباشید.

آموزش فتوشاپ حرفه ای | حذف انعکاس نوردر این آموزش ویدیویی که برای شما تهیه کرده ایم شما می آموزید که برای حل این مشکل از چه روشی استفاده نمایید تا بتوانید به بهترین شیوه عکس خود را روتوش نموده و اقدام به حذف رفلکت های نوری از سطح ششه عینک نمایید.

لازم ست بدانید داشتن اینترنت پرسرعت لازمه مشاهده ویدیوهای آنلاین می باشد و ضمنا برای مشاهده آن باید آخرین نسخه از نرم افزا فلش پلیر را از سایت فلش پلیر متناسب با مرورگر خود دانلود و سپس نصب نمایید. مطمئنا بعد از نصب فلش پلیر مشکل شما حل خواهد شد.

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.