⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : دسته‌بندی نشده

آموزش نورپردازی در عکاسی

نورپردازی در عکاسی برای روشن کردن سوژه نیست. بلکه برای تاکید بر سطوح، شکل و جنس سوژه و حتی کم جلوه دادن آن است. ما می توانیم با ایجاد سایه روشن، آثاری افسون کننده، زیبا و یا رویایی خلق کنیم. می توانیم با نورپردازی آگاهانه و هنرمندانه توجه بیننده را به نقاط خاصی جلب کنیم. می توانیم نقاطی را برجسته و چشم گیر و نقاط دیگر را بی اهمیت و سرخورده نشان دهیم.

میتوانیم کوتاه را بلند و بلند را کوتاه کنیم. چاق را لاغر و لاغر را چاق و فربه نشان دهیم. می توانیم ظاهر سوژه را به طور کلی تغییر دهیم….

در این مطلب یک کتاب pdf با ۱۱۳ صفحه در مورد مبحث نورپردازی آماده دانلود رایگان کرده ایم. این کتاب آموزشی آموزش نورپردازی، بصورت کاملا تصویری و به زبان فارسی می باشد.

در این کتاب آموزش عکاسی، بصورت اجمالی تعدادی از وسایل مورد نیاز نور پردازی را نیز معرفی خواهیم کرد، بد نیست قبل از آن اشاره ای داشته باشم به این مهم که سالها قبل و قبل از اختراع این وسایل عکاسان با چند شاخه نور بسیار ساده عکس های هنری خلق کرده اند که هنوز جامعه جهانی عکاسی آثاری را به مانند آنها در سال های اخیر به خود ندیده است و به عبارتی هنر نورپردازی هنر عکاس است و وسایل پیشرفته به تنهایی تاثیری در ثبت زیبایی و بازتاب زیباشناسی یک اثر نخواهند داشت.

در این مقاله با ابزارهایی چون کاسه استاندارد، اسنوت، بارندور، سرپوش لانه زنبوری، کاسه نور پس زمینه، نورهای اسپات، چترهای نورپردازی، آکتاباکس ها، سافت باکس ها، کاسه های چتر، گوبو، بوم، پانتوگراف ها، سه پایه ها و رفلکتور ها آشنا می شویم.

همچنین مفهوم White Balance یا وایت بالانس یا تنظیمات سفیدی را در این کتاب آموزشی خواهید خواند

شما می توانید در ادامه مطلب علاوه بر مشاهده ی فهرست کتاب، این کتاب آموزشی نورپردازی در عکاسی را دانلود کنید.

آموزش نورپردازی در عکاسی

کتاب آموزش نورپردازی در آتلیه

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.