⭕️❌لطفا توجه کنید که :🌐 دانلود از سایت باید باکامپیوتر 🖥و نرم افزار مخصوص دانلود مثل idm انجام شود و فایل ها فقط در کامپیوتر قابل استفاده هستند و در گوشی موبایل ❌قابل دانلود و استفاده نیستند.❌⭕️
دسته بندی : اطلاعیه

فون عروس و داماد

خرید فون عروس و داماد

فون عروس و داماد یکی از نیازمندی های طراحان هر اتلیه است. ضمن سلام خدمت شما دوستان، همکاران و همراهان سایت پی اس دی ها در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی جریی از نحوه خرید و بررسی انواع فون و بک گراند برای طراحی عکس عروس را به شما ارائه دهیم. از آنجایی که خرید فون عروس و داماد، کودک، فشن و اسپرت همواره یکی از خریدهای مورد نیاز از بین لوازم مورد نیاز جهت طراحی آلبوم دیجیتال یا آلبوم های ژورنالی و یا آلبوم ایتالیایی می باشد. در این مقاله سعی کرده ایم با استناد به تجربیات و شناسایی نقاط ضعف و قدرت این موضوع ، مقاله ای مفید را برای شما دوستان درج نماییم.

  1713

برای خواندن مابقی مقاله به ادامه مطلب بروید

۱- اندازه فایل psd را بررسی نمایید

همانطور که می دانید طراحی آلبوم و یا عکس ژرنالی می بایست متناسب با اندازه های استاندارد چاپی باشد. بعنوان مثال یکی از استاندارد های چاپ اندازه ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر می باشد و در بهترین حالت شما می بایست از فون های سایز ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر استفاده کنید.

اندازه استاندارد کاغذ

حال اگر کسی بخواهد سایزی خارج از قواره مورد نظرش طراحی کند باید فون دیجیتال متناسب با همان سایز را خریداری کند، مثلا برای طراحی فون عروس و یا فون کودک در ابعاد ۳۰ در ۲۰ فونی با اندازه ۳۰ در ۶۰ سانتیمتر مناسب نیست و بکارگیر آن در طراحی باعث تغییر غیر استاندارد اندازه و یا به اصطلاح دفرمه شدن آن می گردد.

۲- کیفیت فون عروس و داماد را بررسی نمایید

متاسفانه بسیاری از افراد با شنیدن کلمه کیفیت عکس، اولینچیزی که به ذهنشان می رسد کیفیت نمایش آن عکس است. مثلا عده ای از افراد با دوربین موبایلشان عکس می گیرند و مادامی که ان عکس را در گوشیموبایل می بینند فکر می کنند آن عکس کیفیت بالایی دارد. بمحض انکه همان عکس را به لابراتوار تحویل دهند و نمونه چاپ شده آن را ببینند متوجه می شوند که عکس آن ها چندان هم باکیفیت نبوده است. در اینجا باید عرض کنیم منظور از کیفیت بالا در عکس علاوه بر وضوح نمایش D.P.I آن نیز می باشد.

دی پی ای چیست

دی پی آن که بمعنی تعداد پیکسل موجود در هر اینچ مربع است باید برای طراحی آلبوم ژرنال به میزان ۳۰۰ باشد. دی پی آی سیاری از  تصاویر موجود در اینترنت  ۷۲ می باشد ضمن آنکه وضوح یا رزولویشن آنهای نیز بسیار پایین است، بهمین خاطر اکثر این تصاویر مناسب طراحی و چاپ نیستند پس سعی کنید از این تصاویر برای طراحی استفاده نکنید

۳-جهت برخورداری از پشتیبانی فون اورجینال بخرید

متاسفانه عکاسان زیادی هستند که تمایل ندارند فون اورجینال را از تولید کننده بخرند، آنها عموما تمایل دارند فون اتلیه را بصورت فله از افرادی که بصورت کپی و از روی هارد می فروشند بخرند.

جدیدترین فون عروس و داماد

توصیه ما به شما این است که جهت برخورداری از پشتیبانی ، اطلاع از نسخه های آتی تولید کنندگان و به جهت جلوگیری از شیوع ویروس کامپیوتری از روی هارد افراد فله فروش بر روی کامپیوتر شما به شدت از تبادل اطلاعات با هارد آنان خودداری کنید. این دسته از هاردها به جهت اتصال به کامپیوترهای مختلف غالبا ویروسی شده اند و اگر چه ممکن است شما کمی صرفه جویی اقتصادی کرده باشید اما اگر ویروس کد فایل ها و آرشیو عکس شما را تغییر دهد تمام سرمایه آرشیوی شما را نابود خواهد کرد.ضمن اینکه باخرید فون اصل از تولید کننده آن حمایت شده و انگیزه ای برای تولید نسخه های جدید می باشد.

۴-از psd بودن و لایه باز بودن فون مطمئن باشید

متاسفانه بارها شنیده شده که از فلانجا فون خریده ایم ولی به محض جدا کردن سوژه از داخل فون، تمامی عناصر طراحی نیز جدا شده و عملا باعث بی استفاده شدن فون شده است. به همن خاطر از سطح لایه باز بودن و طراحی حرفه ای فون آگاهی کامل را بدست آورید.

1713-4

۵- بروز و جدید بودن فون را بررسی کنید

نیاز به توضیح بیشتری نیست. بدون شک فون دیجیتال باید متناسب با سبک روز باشد.

۶- از فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید کنید

فروشگاه های دارای نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه هایی هستند که مورد تایید وزارتخانه صنعت، معدن و تجارت بوده و پلیس فتا (فضای تولید و تباد اطلاعات) نیز هویت این افراد را بررسی نموده است.

فروشگاه سایت پی اس دی ها دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت معدن و تجارت

تلفن تماس جهت مشاوره و خرید فون کودک، عروس، داماد ، فشن و اسپرت

۰۹۱۹۷۲۶۱۳۳۰

مشخصات و اطلاعات فایل

      نظرات برای این مطلب بسته شده است.

      Sorry, the comment form is closed at this time.